Gå til innhold

Hvem synes du er den beste spilleren i PL ?

Nani95

Anbefalte innlegg

Arshavin er den jeg har mest sans for som er i verdensklasse.

Ja, for han har jo dominert i årets PL-sesong. ;)

En av de dummeste kommentarene jeg har sett på lenge, Arshavin har vist seg som en klassespiller fra første touch i England og er allerede en av de med flest assists og mål kombinert, Arshavin har en langt bedre scorings og assistscore enn blant annet Berba hvis man regner antall minutter(og totalt om jeg ikke tar feil). Arshavin kunne godt vært på årets lag han, men ville heller hatt inn Nasri, lyspunktet vårt i år da vi har hatt mye skader og han også har en ganske god statistikk

Såklart er innlegget litt subjektivt, men håper det er ingen som synes at en spiller som gjør like mange assist og mål som antall spilte kamper skal være utenfor et slikt lag om han ikke har motspillere som har gjort det milevis bedre og Arsha bekler jo Ving, midtbanesentral og spiss så det skal litt til at alle de har gjort det bedre. (Gjelder såklart ikke om spiller har fått 2-3 kamper, men når han har 10 burde det gjelde)

Endret av Cristea
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Arshavin er den jeg har mest sans for som er i verdensklasse.

Ja, for han har jo dominert i årets PL-sesong. ;)

En av de dummeste kommentarene jeg har sett på lenge, Arshavin har vist seg som en klassespiller fra første touch i England og er allerede en av de med flest assists og mål kombinert, Arshavin har en langt bedre scorings og assistscore enn blant annet Berba hvis man regner antall minutter(og totalt om jeg ikke tar feil). Arshavin kunne godt vært på årets lag han, men ville heller hatt inn Nasri, lyspunktet vårt i år da vi har hatt mye skader og han også har en ganske god statistikk

Såklart er innlegget litt subjektivt, men håper det er ingen som synes at en spiller som gjør like mange assist og mål som antall spilte kamper skal være utenfor et slikt lag om han ikke har motspillere som har gjort det milevis bedre og Arsha bekler jo Ving, midtbanesentral og spiss så det skal litt til at alle de har gjort det bedre. (Gjelder såklart ikke om spiller har fått 2-3 kamper, men når han har 10 burde det gjelde)

Slapp av litt. Se når innlegget er skrevet. For hele to måneder siden, ja. :) Han hadde ikke dominert da. ;)

Lenke til kommentar

100% avslappet, så ikke når innlegget ble skrevet men trengte å si at en spiller som Arsha har gjort det bedre enn bla berba (Statistisk sett, vil ikke innpå no debatt om hvem som er best da det garantert blir subjektivt)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...