Sameboe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, han har vært god... Men jeg føler at han liksom ikke gir alt. Kan nesten sammenligne han med Thorstein Helstad.. Løper ikke så mye på banen, men når han først får sjansen putter han! Ikke mistforstå, jeg syns ikke han er dårlig. Du har definitivt ikke sett han du Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jo, jeg har sett han en del og jeg syns han daffer litt rundt... Men dette er bare min mening. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 28. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2009 Nemanja Vidic ser ut til å være best her, suverent Er det ingen andre som mener noen andre av de flere hundre spillerne i PL? BTW: Det er fortsatt lov å stemme på Vidic xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Ja, han har vært god... Men jeg føler at han liksom ikke gir alt. Kan nesten sammenligne han med Thorstein Helstad.. Løper ikke så mye på banen, men når han først får sjansen putter han! Ikke mistforstå, jeg syns ikke han er dårlig. Halve poenget med Berbatov er jo at han ikke løper rundt som en hodeløs kylling i tide og utide. Antall løpte kilometer har ingenting med innsats å gjøre. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Støtter forslaget til Mutu om å lage poll Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Støtter forslaget til Mutu om å lage poll Men det er jo litt meninga at vi skal diskutere det da Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Joda, men det blir litt lettere å holde oversikt over hvem som "leder" hvis man har en poll Man kan jo diskutere det uansett Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Arshavin er den jeg har mest sans for som er i verdensklasse, men personlig så liker jeg veldig godt Chris Samba Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Arshavin er den jeg har mest sans for som er i verdensklasse. Ja, for han har jo dominert i årets PL-sesong. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Kanskje fått til ein kåring av beste 11'er i PL? HW-Forumet's utvalgte 11'er.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Det hadde vært en ide. Lenke til kommentar
Kjuagutt Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vidic har nok hatt best sesong til nå. Berbatov hadde en elendig start, men har kommt seg betydelig. Som andre nevner, Hangeland har vært god, men kanskje ikke på nivå med de beste Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Selv om jeg ikke er den største Chelsea-sympatisøren, vil jeg gi min stemme til Frank Lampard. Det har vært en av mine absolutte favorittspillere de siste 3-4 årene. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Xabi Alonso og Steven Gerrard er gode kanditater. Førstnevnte er og har vært fantastisk denne sesongen, mens sistnevnte er alltid blant de beste. Helt greit å si Vidic som den beste denne sesongen, men sier Alonso. Lenke til kommentar
Blizzzard Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg mener Vidic eller Gerrard er dem som har utmerket seg mest denne sesongen. Vidic var den største grunnen til at VdS tok rekorden "lengst uten baklengst". Han var ikke alene om det, men den største grunnen etter min mening. Men det er ikke bare det som jeg mener gjør han til den beste spilleren. Han har vært robust hele sesongen og han har også kommet seg på scoringslista noen ganger. Deilig med en sånn jernmann bak der som også er livsfarlig på offensive dødballer. Gerrard er der vel så og si alltid. Han er drivkraften i et Liverpool lag som har tatt store steg denne sesongen selv om United og Chelsea nok har underprestert. Han har skudd, blikk, teknikk, pasninger og en lederevne jeg ikke har sett siden Keane styrte midtbanen til United. Gerrard er mannen som trekker fram det beste av seg i de situasjonene laget MÅ det. En fantastisk egenskap! Jeg syns det er veldig vanskelig å skille de to i år, men om jeg skulle tatt et valg ville jeg valg Vidic. Da velger jeg etter hjertet fordi det er umulig og skille disse i år mener nå jeg. Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ta en titt på kampene til manu hvor vidic har måttet spille uten ferdinand. Virker til tider litt hjelpesløs. Vidic+Ferdinand= sant. Vidic+Evans/random= hmmm? Lenke til kommentar
pwned Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Gerrard! =D og tidvis Torres må si meg enig i Vidic og Lampard og. egentlig overraskende at det ikke har vært en fjott her og sagt Ronaldo Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Det hadde ikke overrasket meg. 17 mål (og dermed toppscorer) + 6 assists på 30 kamper er vel ikke så ille? Ta en titt på kampene til manu hvor vidic har måttet spille uten ferdinand. Virker til tider litt hjelpesløs. Vidic+Ferdinand= sant. Vidic+Evans/random= hmmm? Tror ikke det nei. I 6 av de 14 kampene vi holdt nullen på rad i PL besto stopperparet av Vidic og Evans. Tror faktisk heller at det er omvendt. Har inntrykk av at Rio - Evans ikke fungerer like bra som Vidic - Evans. Vidic + Ferdinand vet vel alle er sant. Endret 29. april 2009 av D'Amico Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Korrekt D'Amico. Vidic klarer seg mye bedre med Evans enn det Ferdinand gjør, så der driter du deg litt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå