Gå til innhold

Hvem synes du er den beste spilleren i PL ?

Nani95

Anbefalte innlegg

Ja, han har vært god... Men jeg føler at han liksom ikke gir alt. Kan nesten sammenligne han med Thorstein Helstad.. Løper ikke så mye på banen, men når han først får sjansen putter han!

Ikke mistforstå, jeg syns ikke han er dårlig.

Du har definitivt ikke sett han du :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Ja, han har vært god... Men jeg føler at han liksom ikke gir alt. Kan nesten sammenligne han med Thorstein Helstad.. Løper ikke så mye på banen, men når han først får sjansen putter han!

Ikke mistforstå, jeg syns ikke han er dårlig.

Halve poenget med Berbatov er jo at han ikke løper rundt som en hodeløs kylling i tide og utide. Antall løpte kilometer har ingenting med innsats å gjøre.
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Jeg mener Vidic eller Gerrard er dem som har utmerket seg mest denne sesongen. Vidic var den største grunnen til at VdS tok rekorden "lengst uten baklengst". Han var ikke alene om det, men den største grunnen etter min mening. Men det er ikke bare det som jeg mener gjør han til den beste spilleren. Han har vært robust hele sesongen og han har også kommet seg på scoringslista noen ganger. Deilig med en sånn jernmann bak der som også er livsfarlig på offensive dødballer.

Gerrard er der vel så og si alltid. Han er drivkraften i et Liverpool lag som har tatt store steg denne sesongen selv om United og Chelsea nok har underprestert. Han har skudd, blikk, teknikk, pasninger og en lederevne jeg ikke har sett siden Keane styrte midtbanen til United. Gerrard er mannen som trekker fram det beste av seg i de situasjonene laget MÅ det. En fantastisk egenskap!

Jeg syns det er veldig vanskelig å skille de to i år, men om jeg skulle tatt et valg ville jeg valg Vidic. Da velger jeg etter hjertet fordi det er umulig og skille disse i år mener nå jeg.

Lenke til kommentar

Det hadde ikke overrasket meg. 17 mål (og dermed toppscorer) + 6 assists på 30 kamper er vel ikke så ille?

Ta en titt på kampene til manu hvor vidic har måttet spille uten ferdinand. Virker til tider litt hjelpesløs. Vidic+Ferdinand= sant. Vidic+Evans/random= hmmm?

Tror ikke det nei. I 6 av de 14 kampene vi holdt nullen på rad i PL besto stopperparet av Vidic og Evans. Tror faktisk heller at det er omvendt. Har inntrykk av at Rio - Evans ikke fungerer like bra som Vidic - Evans.

Vidic + Ferdinand vet vel alle er sant. :)

Endret av D'Amico
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...