Pc96 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei! Jeg prøver å kopiere en fil på pc-en som har windows xp til harddisken. Problemet er at på harddiksken står det som en snarvei. Jeg skal ha 2 eksemplar, en på harddisken og en på pc`n. Men det blir kopiert som en snarvei. I vista går det helt fint. Kan jeg bruke program for dette?? Takk!! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ehm... Meget bra beskrivelse... Hva skjer hvis du høyreklikker på kilden og velger kopier, for så å lime inn i mappen du skal kopiere til? Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Det er nettopp den måten jeg bruker, men det blir laget som en snarvei. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kopierer du fra en CD-plate eller noe slikt? Du trykker ikke "Lim inn Snarvei" istedet for "Lim inn"? Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Skal sjekke i morgen, er ikke den pc jeg sitter på nå som har problemet. Men jeg kopierer fra pc`n til harddisken, ikke noe cd-plate. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Altså du kopierer fra en harddisk til en annen? Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg kopierer en fil fra pcen til harddisken. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du kan ikke kopiere noe fra en PC, du må kopiere fra ett lagringsmedium, altså en harddisk. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg tror vi missforstår hverandre litt nå. Altså, jeg har et program på pc`n, det skal jeg og ha på harddisken for tilgang overalt. Da vil jeg legge et eksemplar på harddisken av programet jeg har på pcen. Men jeg skal ikke lage en snarvei på harddisken, slik at filen ligger på pcen men bare ikonet og lenken til programet er på harddisken. Det er mulig på en eller annen måte fordi at jeg får de fint til med pcen som har windows vista. Skjønner du hva jeg vil frem til?? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Du tenker på en EKSTERN harddisk nå du ja? Vell. Legg over installasjonsfilen til programmet over til harddisken så kan du installere det på flere pcer. Lenke til kommentar
Pc96 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Du tenker på en EKSTERN harddisk nå du ja? Vell. Legg over installasjonsfilen til programmet over til harddisken så kan du installere det på flere pcer. Ja skrev vist ikke ekstern harddisk men det var det jeg mente. Det er mye mer en program jeg vil overføre, men det du sa med forskjell på lim inn og lim inn snarvei kan det hende jeg har gjort feil med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå