icc Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Sjekk driveren til kontrolleren og legg inn ny. Hvilket hovedkort har du? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Sjekk driveren til kontrolleren og legg inn ny. Hvilket hovedkort har du? Mainboard : MSI MS-7505 Den du trengte ? Lenke til kommentar
icc Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Mener det er nvidia MCP73V. Prøv å legge inn nyeste nforce driver til chip-settet ditt. Dette finner du på nvidia.com. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Mener det er nvidia MCP73V.Prøv å legge inn nyeste nforce driver til chip-settet ditt. Dette finner du på nvidia.com. Hvordan kan du mene det? Lenke til kommentar
icc Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Det står på intertubez sidene til MSI vel. Klarer du ikke fremskaffe driverne til ditt eget hovedkort kan du ikke regne med at andre blir å gjøre det for deg :-) Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hei. da er det snakk om 2 typer hovedkort: Hos MSI så heter det også: P6NG Neo P6NG Neo-Digital Oppdatering er her: http://global.msi.com.tw/index.php?func=se...;table=download Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Hei. da er det snakk om 2 typer hovedkort: Hos MSI så heter det også: P6NG Neo P6NG Neo-Digital Oppdatering er her: http://global.msi.com.tw/index.php?func=se...;table=download Hei Jeg åpnet pcen min og fant ut at jeg hadde P6NG Neo. Men skal jeg bare laste ned alle de driverne på den siden? Lenke til kommentar
icc Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, gjør det. Når du er ferdig med det kan du laste ned de til ditt HK, altså nForce 610i/GeForce 7050 FRA NVIDIA.COM. Hvordan klarte jeg å finne ut dette? Jo jeg søkte etter navnet på hovedkortet ditt på en plass som heter GOOGLE.COM, så trykka jeg på den første linken til MSI sine sider. Der står alt du trenger å vite om HK ditt. Kanskje du klarer det selv neste gang? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, gjør det. Når du er ferdig med det kan du laste ned de til ditt HK, altså nForce 610i/GeForce 7050 FRA NVIDIA.COM. Hvordan klarte jeg å finne ut dette? Jo jeg søkte etter navnet på hovedkortet ditt på en plass som heter GOOGLE.COM, så trykka jeg på den første linken til MSI sine sider. Der står alt du trenger å vite om HK ditt. Kanskje du klarer det selv neste gang? Jeg har ikke spurt deg om hvordan du fant ut av det Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Denne er vel helt grei. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Hei Har nå kjøpt meg en ny brenner men jeg får det samme problemet igjen.... :/ Tror problemet er det som er vist på bilde i første posten..... Trenger virkelig hjelp her.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå