Benbels Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hei! Jeg har problemer med min cd-rom. Det har seg sånn at når jeg setter inn en cd/dvd så leser ikke cd rommen den. Jeg har også prøvd med en annen cd/dvd men det funker fortsatt ikke. Sjekket også Pc Wizard og der står det "Number of CD-ROM Drive : 0" Noen som kan hjelpe meg? : / EDIT: (Dette er det som kommer opp når jeg går på driver detaljer) Endret 21. februar 2009 av Baby B Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Prøv og oppdater driveren(Hvis det er driver for CD-rom) Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hvordan ? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Trenger virkelig hjelp her.... : / Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Enhetstatusen er "Kan ikke laste inn enhetsdriveren for denne maskinvaren. Driveren kan være skadet, eller den mangler. (Kode 39) Klikk Feilsøking for å starte feilsøking på denne enheten." Trenger virkelig hjelp her..... :/ Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hva slags PC har du? Hvis Acer, ring Acer eller noe sånt Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hva slags PC har du? Hvis Acer, ring Acer eller noe sånt Jeg er faktisk ikke sikker. Jeg kjøpte kabinett med løse deler. Vet ikke hva folk kaller det jeg.... Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Du må finne ut hvilket merke og model cd-romen har. Så går du inn på hjemmesiden til leverandøren på downloads og finner riktig model, og laster med driveren der... Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Du må finne ut hvilket merke og model cd-romen har. Så går du inn på hjemmesiden til leverandøren på downloads og finner riktig model, og laster med driveren der... Men hjemme siden dems er håpløs..... _NEC DVD_RW ND-3540A heter den. Noen som vil finne drivere for meg? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei. Godkjenne: her: http://support.necam.com/Optical/downloads...readme.asp?ID=8 Download her: http://support.necam.com/Optical/downloads...Firmware/dl.asp Si ifra vist det ikke går! Da kan du kansje gi meg mail adressen slik at jeg kan sende den som vedlegg Endret 23. februar 2009 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 På stepp 8 står jeg fast. Jeg får opp figur 1a men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal fikse det. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei. Du klarte å laste ned oppdateringen? Men har problemer med installeringen? Figur 1a? Har du skjermbilde av det? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Den får jeg opp... Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Den får jeg opp... Hei. Kan du oppdatere driver ved å bruke: controlpanel/system/hardware/device manager/cd-rom drives/Driver/update driver? Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hei Prøv denne istedet: http://support.necam.com/Optical/ Håper det hjelper Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hei Prøv denne istedet: http://support.necam.com/Optical/ Håper det hjelper Man ender opp på samme nedlastning :/ Har prøvd det du sa i innlegget over også.... men funket ikke. (Takker for at du er så hjelpsom) :!: Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hei. nå tenker jeg så det knaker.. har du skjekket ide/sata kabelen? Finner du den i Bios? Får tenke litt mer på det! Vist du ikke finner løsning, som er utrolig rart. Så koster en brenner i dag ikke mer en 200,-. Har tilbud på Spaceworld her.. Og da følger de nyeste driverene med.. Det kan være at du har feil i registeret? Kansje du må reinstallere windows? Prøve å installere et program som reparerer systemet som f.eks Error Repair Professional (Veldig fornøyd) og CCleaner. Endret 23. februar 2009 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 har du skjekket ide/sata kabelen?Finner du den i Bios? Det ble litt for komplisert for meg. Kan prate mer om dette i morgen sikkert. (Må endre døgnrytmen min) Det var kanskje litt off topic Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Noen som har forslag hva jeg kan gjøre? (Eller en bra og billig brenner) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå