OstePåPp Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Som emnetittel sier så skal jeg ha en telefon som tåler en GOD del(vann, slag osv). Prisklasse rundt 1500-2000 kr, og har ikke noen spesielle krav uten om: -Lys -Kamera -fargeskjerm -ikke alt for primetive menyer -Tåle mye Ut ifra kravene skulle enn tro at jeg var en håndverker, men der må jeg nok skuffe dere. Jeg har en merklig uvane, når jeg ikke har noe å gjøre gjør jeg triks med mobilen min ved å kaste den høyt opp i luften og ta den imot igjenn. Som oftest går det greit, men som alle andre mennesker gjør jeg feil og mister den iblandt. Og når jeg går til trening tar jeg en snarvei gjennom skogen, og der er du avhenngig av lys. har sett på Samsung B2700hittil, og den ser jo ut som en grei telefon, men hadde vært greid med noen invendinger her. Takker for alle svar Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 For litt siden, så jeg på waschera og der testet de hva mobiltelefoner tålte, husker ikke helt hva de het , men noen av dem tålte ganske mye. Men som oftest tåler de gammle mer en de nye. Kansje skaffe deg en gammel og litt feit mobil ? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Ta en titt på Sonim XP3. Du må nok gå opp en tusenlapp i pris for hva du spør etter. Endret 21. februar 2009 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Har sett på sonim XP3, men den blir litt for enkel, stor og håndverker preget. Telefonen tåler jo så og si alt(med unntak av pistolskudd). Det å skaffe seg en gammel telefon er vel uaktuelt, med tanke på garanti, og utdatert teknologi. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 B2700 er et veldig godt alternativ. Denne har praktiske funksjoner som kompass, høydemåler, skritteller. Imidlertid er kameraet ganske dårlig. Et annet godt alternativ er SE C702, med mye bedre kamera. Den ser litt bedre ut enn B2700, men B2700 er nok enda litt mer robust igjen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 C702 er støv og sprutsikker. Ingenting mer! Vil anbefale B2700. Riktignok tåler den ikke like mye som en Sonim, men den er mye mer telefon. Enklere å bruke, fler funksjoner, bedre skjerm, og ikke minst. Billigere. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Takker for svar, men ble litt usikker på om jeg skal ta samsungen eller SE C702 SE C702 er vel en mer moderne telefon med tanke på teknologi, men tåler ikke like mye som samsungen. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) LG KF750 koster desverre ca 1000kr mer enn det du har angitt og tåler heller ikke vann, men sjekk julingen den tåler. Endret 27. februar 2009 av Duqe Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 KF750 med fipefritt glass hjelper vel ikke mot stort annet enn riper.. Syntes B2700 er et greit alternativ. Sonim blir muligens litt for ekstrem, men klart, det kommer litt ann på hva man er ute etter. Og C702 er ikke spesielt robust, selv om den er bedre enn mange andre modeller. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 7. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2009 Takker for svar, det ble en SE C702. Kjempe telefon som tåler mer enn de fleste, men har også alle funksjonene jeg trenger. Enda engang reddet av Diskusjon.no brukere Lenke til kommentar
Alas Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ikke for å ødelegge morroa, men folk er mildt sagt ikke helt fornøyd med den mobilen. Se hva andre sier om mobilen: https://prisguiden.no/product.php?productId=90684 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Ikke for å ødelegge morroa, men folk er mildt sagt ikke helt fornøyd med den mobilen. Se hva andre sier om mobilen:https://prisguiden.no/product.php?productId=90684 Dette er løst på de nyeste modellene. Som du ser er det de eldste innleggene som har den dårligste kritikken. De nyere innleggene har tydeligvis kjøpt opp et gammelt Moobi-lager e.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå