Gå til innhold

Ønsker tilbakmeldinger om mitt dressønske, gutt 27


sphaa

Anbefalte innlegg

Jeg skal i en 30års dag i morgen og i den forbindelse må jeg gå til innkjøp av en ny dress. Dressen jeg ønsker er sort med hvite striper, noe lignende som denne:

http://www.highandmighty.co.uk/content/ebi.../1724medium.jpg

http://www.highandmighty.co.uk/content/ebi.../2728medium.jpg

 

(prøv å ikke se på fyren, han hadde ikke stil :) )

 

Som tilbehør tenkte jeg å kjøpe en hvit skjorte, mørk lilla slips og mansjettknapper med lillasskjer (skrivefeil).

Tenker også å ha et lilla sammenbrettet tørkle (rett navn ønskes) i dressjakke lommen, og kanskje et lommeur med en lenke som går fra baklommen til uret som skal ligge i venstre lomme framme.

 

Tror dere dette kommer til å bli en god kobinasjon, eller et totalt bomskudd?

 

Jeg er en slank, lang gutt.

 

Jeg synes selv jeg har en god smak, men jeg er håpløs på detaljer så tilbakemeldinger ønskes virkelig!!

Endret av sphaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for tips, men det hørtes litt "standard" ut:)

Ønsker å skille meg litt ut uten at det blir voldsomt, derfor så jeg for meg hvite striper, lilla slips, lilla tørkle i brystlomme,diskret mansjettknapper, lommeur med lenke i bukselomme.

 

Prøvde du å si at jeg skyter bom på en forsiktig måte? I så fall skal du bare si det rett ut, jeg liker det hardt og brutalt:)

Lenke til kommentar

Striper er ikke min stil. Jeg liker det rent og elegant. Et lite tørkle i brystlomma er dog ingen dårlig ide. En grå dress med en mørkegrønn dresskjorte skiller seg nok bra ut, men det er opp til deg selv. Å gå i klær du ikke er komfortabel i er uansett et helvete og vil gjøre kroppsspråket og måten du bærer plagget på til et underholdninigsprogram i form av latter.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Stripete dresser i ulike gråfarger er aldri feil, men vil se fint ut på de fleste menn. Du må passe på at dressen sitter riktig på din kropp. Om du velger enkelt-spent (som på bildene) eller dobbelspent er opp til hva du liker. En lang og slank gutt kan velge det han vil. Det finnes et utall av striper, og du vil helt sikkert finne en som du liker.

 

Hvit skjorte til, er også helt klassisk herremote. Matchende slips og tørkle til brystlommen, er veldig gjennomført. Hvilken farge du skal velge, kommer litt an på hvilke farger du har på huden din og håret ditt. Lilla vil gå bra på de fleste med nordisk utseende. Striper, har du tenkt på det. Veldig in nå med diagonale striper på slipset. I England fallende ned fra venstre til høyre side, i USA motsatt. Du kan se og bli inspirert på www.ctshirts.co.uk

 

Mansjettknapper hører med om en vil være skikkelig sveisen, men det kan være vanskelig å finne matchende. Hva med i en sølv/krom-variant, kanskje knuter?

 

Det eneste som er "feil" i forslaget ditt, er klokken du foreslår. Det er ikke vanlig med lommeur i våre dager, og i fall du vil ha det, skal det enten være i vestlommen, eller i en egen klokkelomme fremme på buksen, med klokkelenken festet i en av beltestroppene. Det kan bli litt tøft. Det blir fort veldig rotete i et slikt fint og avbalansert antrekk som du tenker deg, hvis det skal slenge en lenke rundt halve livet.

Lenke til kommentar

Takk for et godt og utfyllende svar Dag.

 

Jeg har tenkt litt på striper ja, men det må jeg nesten prøve når jeg kommer i butikken.

 

Du har rett i at lommeur ikke er vanlig, men det er det jeg liker med det:) Det er ikke noe blikkfang, men allikevel synes jeg det er en sjarmerende detalj.

Er sjøl skeptisk på det med lenken, så det er alldeles ikke avgjort om jeg skal ha den med.

 

Siden ingen syntes at jeg har et totalt bomskudd går jeg i butikken nå og prøver dressvalget mitt, ønsk meg lykke til:)

Kanskje jeg poster et par bilder når jeg kommer hjem.

 

Edit:

Takk for avsnittet angående Mansjettknapper. Skal se hva de har i Butikken.

Endret av sphaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...