Gå til innhold

Telefoner du har hatt og mest fornøyd med?

Duqe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mest fornøyd med disse:

1) Sony Ericsson W880i - Funker kjapt og greit til det meste jeg bruker en telefon til, meget god lyd.

2) HTC G1 (Android) - Stor, men absolutt god å bruke, brukervennlig.

3) HTC Diamond - Genial størrelse på denne telefonen, beste Windows Mobile baserte telefon jeg har brukt.

Endret av MrEspen
Lenke til kommentar

Nokia 3310: Klassikeren som "alle" hadde. Den hadde god lyd, gode taster og tålte det meste såfremt man brukte det originale dekselet. For min egen del datt den i bakken og skjermen knuste, ellers hadde den nok fått leve mye lengre.

Nokia N95 8GB: Av alle mine telefoner er det bare 3310 og N95 8GB jeg har vert skikkelig fornøyd med. Alle andre har hatt irritasjonsmomenter som har ødelagt brukeropplevelsen. N95 8GB har alt, og litt til. Den tåler også overraskende mye, faktisk har den tålt mer juling enn den pansrede Siemens M65-en jeg hadde en gang i tiden.

Lenke til kommentar

1. Nokia N80 - Ingen over, ingen ved siden. Angrer hardt på at jeg byttet den mot en Xbox 360. Utenom dårlig batterilevetid og litt treigt OS var det en super telefon med perfekt størrelse, perfekt skjerm, WLAN osv. Jeg savner den.

2. Nokia 3510i - Tåler alt, enkel og rask. Godt batteri. Telefonen som alltid er der når de nye og mer avanserte har tatt kvelden eller klikker eller noe.

3. Nokia 3410 - Den telefonen jeg har hatt lengst, brukte den i to år før den ble erstatter. Og det etter at den hadde blitt med meg under isen.

4. Nokia N73 - Den fungerte perfekt som en arvtaker til N80, inntil den begynte å klikke og oppføre seg rart. En god telefon så lenge det varte.

5. LG KF700 - En rask og avansert telefon som tåler det meste. Dog er trykkskjermen noe kranglete, men liker denne likevel.

Er visst litt Nokia-fan jeg. :p

Lenke til kommentar
Nokia 3310: Klassikeren som "alle" hadde. Den hadde god lyd, gode taster og tålte det meste såfremt man brukte det originale dekselet. For min egen del datt den i bakken og skjermen knuste, ellers hadde den nok fått leve mye lengre.

Selv hadde jeg også 3310 og enig med deg at den tålte mye, designen på den var heller ikke verst på den tida. Skulle kanskje heller hatt denne på 3 plass istedet for startacen?

Lenke til kommentar

Tror dette blir min ranking:

1: Nokia 7610 / Nokia E51

Delt førsteplass her. Det som kjennetegner dem begge, til tross for mange års forskjell, er å være tidsmessig liten i størrelse i forhold til innholdet og begge har S60 og strålende taster.

2: Nokia 8310

Bortsett fra at oppløsningen var bedre i 6510 var dette en sweet mobil. Masse funksjoner, stilig design og liiten.

3: Sony Ericsson T600

Liten liten mobil med fint grensesnitt og ålreit skjerm med fire gråtoner. Imponerende liten!

Andre som har imponert opp gjennom åra, som jeg har hatt:

Siemens SX1 og SL45i, SonyEricsson P800, Nokia E71, Nokia 3210.

Lenke til kommentar

Nokia frelst jeg og gitt :innocent:

1. Nokia N73, Genial multimedia mobil som tåler ALT! av juling og spiller renest å høyest av alle mobiler jeg har vært borti. Software må oppdateres jevnlig, ellers kan ting bli lit treigt. Greit kamera med Carl Zeiss :) ( bruker nå ) vurderer N79 :)

2. Nokia 6310, 5år siden jeg hadde og vurderer faktisk og skaffe meg en i reserve igjen. enkel mobil, kun sms å ringe med men en drøm og skrive med og tåler mye bank.

3. Nokia 9500 (communicator), kalle navnet Slegga i kompis gjengen pga. dens enorme størrelse men data i lite format :)

Endret av Reppemarkus
Lenke til kommentar

1: iPhone (Denne fungerer perfekt som jobbtelefon. Den er utrolig rask , og har tonnevis av muligheter.)

iphone.jpg

2: Sony Ericsson W800 (En skikkelig murstein som tåler det meste, til og med en tur i toalettet. Bruker den fremdeles som reservertelefon.)

sony-w800.jpg

3: Nokia 7110 (Mange år siden, men dæven så god denne telefonen var. Synd den ble ødelagt.)

nokia-7110.jpg

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...