MeSs Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ringte til netcom, og di fortelte meg at dette ikke funker! Men har søkt litt, og ser at mange her har fått det til Jeg har en bærbar data, med vista, netcom mobilt bredbånd og en sånn crossover kabel. Så er kontakt mellom pc. På den nettverks testen på xboxen så står det at den er WIRED, men ip testen feiler.. Den er koblet på med lokal tilkobling 1, og oppringt tilkobling er aktiv og funker.. Men fortsatt ikkeno på xboxen! Noen som vet? Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er egentlig usikker på om hastigheten vil bli god nok til å spille på. Men ligger tilkoblingene i en nettverksbro? Og har du huket av den tingen hvor det står "allow other to connect to internet trough this pc"? Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Er egentlig usikker på om hastigheten vil bli god nok til å spille på. Men ligger tilkoblingene i en nettverksbro? Og har du huket av den tingen hvor det står "allow other to connect to internet trough this pc"? Får ikke lagt dem i nettverksbro, hvis jeg høyreklikker på oppringt tilkobling er det ikkeno jeg kan trykke på som minner om nettverksbro. Allow other to connect to internet through this pc er huket av på local area connection 1. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hey!! Nå fikk jeg til IP Adress Nå er det DNS som stopper Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Er egentlig usikker på om hastigheten vil bli god nok til å spille på. Men ligger tilkoblingene i en nettverksbro? Og har du huket av den tingen hvor det står "allow other to connect to internet trough this pc"? Får ikke lagt dem i nettverksbro, hvis jeg høyreklikker på oppringt tilkobling er det ikkeno jeg kan trykke på som minner om nettverksbro. Allow other to connect to internet through this pc er huket av på local area connection 1. Får denne om jeg prøver å opprette nettverksbro på local area connection Viker som om det er det samme om local area connection eller oppringt er delt også! Endret 20. februar 2009 av MeSs Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 jeg fikk det til IP Xbox: 192.168.0.2 Subnet mask: 255.255.255.0 gateaway: 192.168.0.1 PC/lokal tilkobling ip: 192.168.0.1 subnet mask: 255.255.255.0 gateaway: 0 Del den oppringte tilkoblinga/modemet til mobilt bredbånd og sett den til local area network. Også åpnet jeg 3 porter: • UDP 88 • UDP 3074 • TCP 3074 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Fortell gjerne hvordan det funker i praksis etter at du har fått testet det litt. Kunne ha vært artig å tatt med boxen på hytta i påsken hvis dette virker greit nok. Lenke til kommentar
MeSs Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Fortell gjerne hvordan det funker i praksis etter at du har fått testet det litt. Kunne ha vært artig å tatt med boxen på hytta i påsken hvis dette virker greit nok. Jeg har ikke prøvd å spille online enda da jeg ikke har gold, men har lastet ned mye osv.. funker fett!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå