Chaz0r Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Husker da jeg måtte ringe inn å alt det bullshittet. Først ringte jeg. Joda, det gikk greit. Var ei koselig dame(Norsk heldigvis. Jeg slapp finsker å andre som ikke skjønner engelsk. n_n(No offense til finsker, men en venn av meg snakket med en finske(heter det finske eller finne) som ikke kunne engelsk)) som tok telefonen, jeg forklarte problemet, alt gikk smertefritt. Dagen etter var DHL på døra, hentet min kjeksbox og en uke senere var de på døra igjen å leverte. n_n Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 står nå at den skal sendes til: Microsoft Ireland Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det er vel en to uker siden jeg ringte Microsoft nå. Endte opp med at jeg leverte på Elkjøp, så sender jeg en tom eske tilbake til MS^^ Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
mar1u5 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Leverte 2 x-box'er til service rundt juletider. Fra jeg ringte til x-box'ene var tilbake i stua tok det 10 dager. Microsoft reparerte/byttet mer enn hva som var feil med de også, for og forhindre fremtidige feil. Veldig fornøyd med service'n. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De som har opplevd treghet, dere ringte og sendte ikke inn et skjema eller mail? Lenke til kommentar
SCV Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 yo, leverte min kjeksbox 13/02 fikk min 10/03 jævlig lang tid med andre ord. men bråker mye mindre og funker fint Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Hurra hurra 1-2 uker til sexbox blir reparert Ble altså borte vel over en måned. En måned uten xbox for meg er som en måned uten oksygen for vanlige mennesker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå