Opelduude Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Det er utrolig hvor mye styr der er for å få levert en xbox med RROD på reprasjon. De sender ei tom eske helt fra Tyskland som skal kjøres på døra i Norge. Må virkelig være ei spesiell ekse siden de ikke finnes i Norge. Så skal du skrive under på masse rart. Da du endelig kan sende xboxen din så blir den borte i flere uker. Da sendes den til et annet land? Rart det ikke er mulig å opperette et verksted for xboxer i Norge. Er ikke så farlig for meg at det blir dyrt for MS, men hva med å gjøre det litt enklere? Har selv ventet i 4 dager nå (klager ikke) og den tomma eska mi befinner seg fortsatt i Tyskland. Sto at det skulle ta 1-5 dager. 10-20 tror jeg heller er mer rett. Endret 20. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
SCV Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 min ble hentet i dag, ups kom med boksen og slapp og skrive noen ting, så det tok gjerne litt langt tid og få boksen er det jeg har og klage på. og han sa det gjerne ville ta 3 uker før den kom tilbake, helt greit for min del. Men er jo ganske tregt egentlig. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Er de norske da? Trodde det var DHL som hentet den. Må nesten le litt når de sender en tom boks fra Tyskland med skip for å levere den til meg. Får ikke spilt Gta iv eller fifa 09 på lenge Heldigvis så har jeg vinterferie så er stort sett hjemme hele neste uke hvis de kommer da. Endret 20. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Les denne: Hjelp, jeg elsker Microsoft! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Les denne: Hjelp, jeg elsker Microsoft! Elske er et sterkt ord Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Klag til artikkelforfatteren.. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 usp trondheim er norskt ja, men noe ala det samme som dhl, var det som stod i mailen, men mailen var laaaaang og vansklig og forstå til tider, for det var 3 måter man kunne sende den på, så man trenger ikke få den boksen fra tyskaland om jeg leste riktig, bare huske og pakke den godt inn i egen eske (ikke xbox boxen) da det kan bli vansklig når den ankommer sjappa om den skulle bli rotet bort eller.no Lenke til kommentar
Taraldsvik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kan vel bidra med min erfaring her. Fikk feil på xboxen i juleferien. - 2. januar: Eske sendt fra Tyskland. Tok vel 3 uker før jeg fikk den. - 4. februar: Xbox ankommet til servicesenter. - 6. februar: Xbox sendt fra servicesenter. - 11. februar: Pakken er i Oslo - I dag: Pakken er FORTSATT i Oslo. Beregnet leveringsdato 23.2. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Les denne: Hjelp, jeg elsker Microsoft! Setter ting litt i perspektiv ja. Greit nok at det er kjedelig å vente i 3 uker på at boxen skal gå europa rundt i posten, men man kan jo bare gjøre noe annet i mellomtiden. Med mange andre produkter nå om dagen så måtte man jo ha brukt 3 uker i telefonen for å få de fikset. En kamerat av meg som måtte sende sin box inn når DVD spilleren røk. Tror det tok 2,5 uker fra han fyllte ut skjemaet på web eller hva man gjør og til han hadde en ferdig reparert box tilbake i stua. Den ble da hentet på døra og levert på døra. *edit* Hele prosessen skjedde over månedsskiftet januar/februar, så posteren over meg må ha vært ekstremt uheldig. Endret 21. februar 2009 av hagfors Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Overrasket over at det skal ta ukesvis, de to tilfellene jeg vet om (min 360 og en kompis sin) tok hhv. 5 og 7 dager. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 For min del gikk dette veldig raskt og burken ble levert tilbake den 5. dagen. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg synes det virker helt bak mål og sende en tom boks med skip fra Tyskland til Norge. Kunne vel ha hatt slike bokser på Ms i Norge. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Pakken min ankom Oslo i dag tidlig så da får jeg se om de kommer på døra i dag. OSLO, NO 23/02/2009 6:50 OUT FOR DELIVERY 23/02/2009 6:50 IMPORT SCAN 23/02/2009 6:48 DESTINATION SCAN 23/02/2009 6:48 IMPORT SCAN 23/02/2009 6:27 DESTINATION SCAN 23/02/2009 5:00 ARRIVAL SCAN Edit: Jeg kan bruke den eksa jeg får papirene i og sende xboxen i også? Har ingen esker som det ikke står noe form for reklame eller firmanavn på. Endret 23. februar 2009 av Gryterett Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis Microsoft bare skulle sende deg noen papirer hadde de sendt dem som et vanlig brev evt. som epost. Esken sender de til deg ene og alene fordi du skal ha noe trygt å pakke 360en i. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Hvis Microsoft bare skulle sende deg noen papirer hadde de sendt dem som et vanlig brev evt. som epost. Esken sender de til deg ene og alene fordi du skal ha noe trygt å pakke 360en i. Ja sier seg vel egentelig selv det. Snakka med en nå, kommer med pakka i løpet av ettermiddagen Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 En kompis måtte vente 2 mnd før han fikk Xboxen tilbake. Eg måtte vente like lenge når min PS3 tok kveld. Det er latterlig lenge.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Nå er min henta, endelig. Måtte guide en mann 2 mil fra her og hit. Er ganske lett å kjøre seg bort. I tilegg så var han ikke norsk (no offence) så skjønte ikke alt han sa xD En kompis måtte vente 2 mnd før han fikk Xboxen tilbake. Eg måtte vente like lenge når min PS3 tok kveld. Det er latterlig lenge.. Ja det er alt for lenge, står at det skal ta 2-3 uker. Xboxene sendes til Irland for å repareres. Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå