Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå har jeg jammen valgt feil gutt IGJEN!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler alle gutter til å holde kjeft med mindre de har noe hyggelig å si. Og til dere som mener at jenter bare faller for bad boys. Jeg har fallt for begge typer (snille og bad boys) og det er bad boysa som faktisk har oppført seg og ikke gjort noe galt mot meg. Finn deg en bad boy, Lise :)

 

Og jeg synes du håndterte det bra når du møtte han. Hadde du pratet med han isteden hadde han kanskje lurt seg unna og fått det til å virke som han ikke oppførte seg barnslig. Han håndterte situasjonen elendig og hvis han ikke ville hatt noe mer med deg å gjøre, så burde han sagt ifra...

 

Jeg lo godt av dette inneleget her, det kunne tatt noen dagger å ramse opp alle de logiske feilsluttninger og selvmotsigelser som kan dras ut av denne korte teksten.

Kansje er det bare fordi vi tenker veldig forskjellig :p

Jeg oppfordrer deg til å skrive mer dyptgående eller mindre bastant til neste gang siden vi er på et diskusjonforum hvor følelser bør legges til side for logikkens skyld. Det er ikke hensiktsmessig å ramse opp dine personlige spontane meninger i slike sammenhenger ettersom du mest sannsynlig ikke tilegger noe positivt til debaten.

 

Nå kan det hende at trådstarter ønsket seg akurat slike innlegg som det du skrev, men da syns jeg dette er en latterlig tråd som helst bør stenges.

 

Lise du må regne med kritikk på et diskusjonsforum, hvis folk ikke kan bygge seg opp en mening basert på den utilstrekelige informajsonen du kan legge ut er det like greit at du ikke skriver noe som helst. Jeg respekterer at folk vil ta opp temaer med selve utfoldelsen av noe man vil fortelle som et delmål, men det er grenser for hvor atraktivt slikt er på et forum hvis det blir for mye fokus på dette målet etter min mening. Du har familie og venner du kan snakke med har du ikke ?

Lenke til kommentar
Finn deg en type som er helt motsatt av det du har falt for tidligere.

 

Hun skal naturligvis ikke velge det motsatte av det hun tiltrekkes av, det hadde ikke vært særlig logisk. Men hun må nok bli en bedre menneskekjenner.

 

Som Snublefot sier så er det gjerne de samme jentene som faller for verstingene hver eneste gang.

Lenke til kommentar
Gjest Tatooman

Mann her !!

 

Kjipt det der Lise. Nr 1 hørtes jo heilt dritt ut. Nr 2 hørtes ut som ein taper. Nr 3 vet eg ikke, feiging kanskje som fann ut at han vil gå inn 110% med hud og hår for millitæret og ikke distraheres av dame ®.

 

 

Føler at ingen av dei virker som Badboys utifra beskrivelsene, men sier du di er bad boys er dei vel det. Folk er folk.

 

Det eg ser på som badboys er gutter/menn som tramper i vei over folk heile tida, er kvalme, selvsikre og overfladiske. Og har tempramang. Og ikke minst frekke. Ser haugesvis av dei i nabolaget her. Dei bøller og plager. Og har forstått at voksne ikke kan gi dei juling uten å bli straffet. Og dei vokser opp uten alt for mye grenser og dei kan ha det tøft på hjemmeplan. Er virkelig bekymret på om det skal bli folk av dei.

 

Og ja det er alltid 3-4 jenter som henger rundt disse gutta. Skjønner ikke at dei vil seg so vondt. Men dei klør vel ein plass.

 

Og dei de burde prøve seg på sit vel å gjør lekser, er på trening eller speler data.

 

Var ute med min søster og noen venninder av henne, sat på pub. Kom ein fyr og som kjente noen av dei. Og han var ikke happy med at eg var der. Ga meg onde blikk. Spurde kven eg var. Eine jenta synes han var alle tiders. Han vart ganske aggressiv og ville ha meg vekk/jage meg. Oppførte seg som ein rabiat tulling, men allikavel virka det som fleire av jentene synes han var grei????

 

Venninde var på vors,,,han som har vors viser henne lønn slippene sine. (tener grøss med peng). Sier senere på kvelden at ho kan få halvparten av pengane hans om dei gifter seg. Kjenner denne karen veldig godt pult haugesvis av kvinnfolk. Pen mann, faktisk ganske grei og. Venninda sa dette til meg og, ho virka sjarmet av det som hadde skjedd. Og begynte å snakke om kva ho kunne gjordt med so mye peng ----------boom krasj. (men eg spydde litt i munnen, rekna med ho visste at han har hatt haugesvis av kvinnfolk, men trur ikke ho visste det)

 

Prata med ei jente ganske lenge (ikke sjekking arbeids kollega anna avdeling) da det var litt død tid. Hadde ikke snakka med ho før, bare hilst. Snakka ein del og so nevnte eg at eg spelte World of Warcraft--------- boom krasj. Det var stygt. Uansett ho har tatt initiativ til å prate med meg igjen etter eg eit par måneder gjekk rundt og ungikk henne pga følte ikke hun ville prate med meg pga av at ho hadde so lite til overs for World of Warcraft.

 

Må bare si at eg speler ikke bare spill, er amatør bodybuilder og full i tatoveringer so er ikke bare geek. Men det er ein del av pakka.

 

 

Lever i sølibat. Trives med det :o)

 

Lise den som tar deg med storm. Den som sjarmerer både deg og vennindene dine. Er selvsikker. Han vil ha noe, og det er akkurat deg og ingen andre, sjølv om han, bruker litt tid på venindene dine. Er det deg han viser hoved interessen for. Hele pakka osv..Mest sannsynlig ein badboy. Kan være ein hyggelig kar som sjekker. Han som sitter i hjørnet og har sett på deg 2-3 ganger og sitter å drikker litt pils med 2-3 andre kompiser. Det kan være ein nice guy men han kom aldri bort til deg :o).

Lenke til kommentar

Okei, nå skal jeg prøve å forklare meg her.

 

For det første, jeg er ikke ute etter sympati. Jeg bare skrev om en kjip situasjon og forumet er for alle så jeg skriver faktisk det jeg vil. Man kan fint la være å lese denne tråden hvis den er så plagsom.

 

Greia er at jeg syns at jeg kan få si ting jeg vil, uten at noen skal komme og fortelle hvordan jeg er som person eller hvilke typer jeg liker. Det er kommentarer som "går du etter badboys fortjener du ikke bedre" og "like barn leker best" som irriterer meg. Dere kjenner meg ikke, så drit i å lat som det. Og jeg er fullstendig klar over hva en badboy er, og de guttene jeg går etter er ikke det. Hverken jeg eller mine venner/familie har sett det, og det er derfor jeg syns det er så rart! Jeg begynner å tro at det er "bare" drittsekker der ute, og at det er det eneste man får. Jeg ser også mine venner blir playa og såret titt og stadig, og dette er mange forskjellige folk. Så hvorfor skjer det hele tiden da??

 

Jeg fortalte veeeeldig overfladisk om kvelden i går, tenkte ikke at det var såååå viktig hvem som gjorde hva. Så beklager. Men jeg spurte vennene mine på forhånd om jeg skulle prate med han, og siden dette er på fylla syns jeg ikke det virket som en god ide å ta opp det da. Derfor ble jeg rådet til å overse han, DVS ikke gå bort til han og ikke prat til han MED mindre han gjør det først! Og det var akkurat det jeg gjorde. Jeg var med vennene mine og orket ikke prate med han. Selvfølgelig ville jeg jo at han skulle se meg, jeg hadde jo pyntet meg litt for dette. Dessuten er han den første jeg har åpnet meg litt til etter et fælt brudd med x, så han er jo litt viktig for meg..

Derfor var jeg også redd for å gråte om vi prata sammen, noe jeg gjorde etterpå uansett (alene med min bestevenn).

 

Det er hardt dette, å like noen som bare dumper deg som gårsdagens søppel, når du vet at dere egentlig hadde det fint. Det er hardt å se noen igjen ute på byen innblandet med alkohol. Det er sårt å vite at denne personen syns ikke du var verdt nok til å i det minste si "jeg flytter, så vi kommer ikke til å møtes mer". Har du noen gang vært i en slik situajson?

 

Hva er det jeg skulle gjort da i såfall? For jeg aner ikke!

 

Så om dette er for barnslig så får det være, jeg er bare brent før.. Har vært uten noen i ett år nå, og han er den første jeg virkelig har følt noe som helst for..

 

I tillegg skriver jeg dette som et lite innblikk i hvordan jenta har det. Dere gutter maser om at vi er så kompliserte hele tiden, og det er også derfor jeg skriver her.

 

Alt jeg egentlig hadde lyst til i går var at han skulle prate til meg og si hvorfor han valgte å gjøre det slik.. Jeg trenger ikke han lenger, jeg bare vil vite hvorfor!

Lenke til kommentar

Mange personer oppfører seg som idioter uten at det finnes noe bedre svar på hvorfor, enn at de bare ikke skjønner bedre. Jeg har også vært innvolvert med gutter som behandler jenter på en ufin måte i enden, istedenfor å fortsette å være det mennesket man falt for i begynnelsen. Klart det er sårende og det setter jo spor i fremtiden.

Skjønner godt at det er frustrerende, men noen mennesker har såpass uflaks at de må innom et par tards før de finner noen som er verdt å holde fast i. Det er ikke deg det er noe galt med, Lise. I blant har man bare uflaks. :dontgetit:

 

Dessuten syntes jeg du gjorde riktig i å bare overse han, istedenfor å dra det opp i fylla. Det blir bare drama og spetakkel for alle som er i selskapet. Ingen koselig kveld.

Lenke til kommentar

Jeg kan være den første til å innrømme at heller gutter er perfekte og har selv gjort dumme ting som har fått dama til gråte mange ganger.

 

Men jeg forstår deg helt, hvorfor gjorde han som han gjorde. Kommunikasjon er alfa omega i ett forhold og når den uteblir blir det veldig vanskelig å forholde seg til den personen.

Lenke til kommentar
Mange personer oppfører seg som idioter uten at det finnes noe bedre svar på hvorfor, enn at de bare ikke skjønner bedre. Jeg har også vært innvolvert med gutter som behandler jenter på en ufin måte i enden, istedenfor å fortsette å være det mennesket man falt for i begynnelsen. Klart det er sårende og det setter jo spor i fremtiden.

Skjønner godt at det er frustrerende, men noen mennesker har såpass uflaks at de må innom et par tards før de finner noen som er verdt å holde fast i. Det er ikke deg det er noe galt med, Lise. I blant har man bare uflaks. :dontgetit:

 

Dessuten syntes jeg du gjorde riktig i å bare overse han, istedenfor å dra det opp i fylla. Det blir bare drama og spetakkel for alle som er i selskapet. Ingen koselig kveld.

Enig. :)

Lenke til kommentar

Jeg synes du gjorde rimelig rett i å ikke ta kontakt med han når du var ute på byen. Det ville bare ført til masse drama, evt. litt grining, og det er det ingen som vil ha noe av. Du har prøvd å ta kontakt med han og gjort din del, nå er det hans tur til å følge det opp hvis han eventuelt vil/gidder.

Hvis han tar kontakt er jo det vel og bra, snakke snakke og oppklare ting og hei og hå, hvis ikke, så synes jeg du skal akseptere at dette bare skjedde og gå videre med ditt liv og dine ting. Det er ingen grunn overhodet da til å dvele og analysere og tenke over ting og tang, selv om det er vanskelig å la være. Bare glem han, slett han fra mobil, msn og evt. facebook, og finn deg en strålende liten rebound (fungerer aaaaalltid :) ).

 

Men igjen er klokken snart halv 3 på en fredag, så jeg tar intet ansvar for det jeg nettopp skrev...

Lenke til kommentar

Slik som jeg forsto det oversåg hun han ikke litt engang. Men gikk aktivt inn for å få oppmerksomhet av han slik at han skulle føle seg dårlig. Og hun følte hun "vant" når han dro. På meg virker ikke dette som å overse en person eller drite i han.

men bortsett fra det så ser jeg jo ingenting feil med situasjonen.

Det er bare det at det er Lise som er her, ikke han gutten, og da er det ganske teit å diskutere hva han skulle gjort annerledes eller hvordan han skulle ha oppført seg.

Lenke til kommentar

Neinei, jeg bare gadd ikke gå i detalj om alt.. Han kom bare plutselig og satte seg ved vårt bord, men jeg tror ikke han vet at vi satt der. Det var jo mine venner der, og ikke mange han kjente. Da han så meg satt han bare der (vi var og danset). Så da jeg kom bort så jeg han, men jeg klarte ikke gå bort å si hei. Derfor stod jeg litt i bakgrunnen og ble litt stressa. Jeg var jo litt overlegen, men herregud da. Jeg var full, jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre.. Så jeg fulgte vennene mine sitt råd om å overse, for det ville "såre" mer enn å være sur. Jeg er sur. Forbanna sur, så det hadde blitt en utrivelig kveld om jeg hadde pratet med han. Dessuten var jeg redd for å bli avvist (igjen), altså at han ville bare reise seg og gå hvis jeg tok kontakt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...