Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå har jeg jammen valgt feil gutt IGJEN!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette forumet er ikke en blogg.

 

 

Tåpelig tråd.

 

Mener ikke å være altfor frekk, for jeg veit hvor hardt kjærlighetssorg kan stikke. Og om man først leverer fra seg tillit, så er det et herk å få den ødelagt.

 

Men trådstarter, du er umoden og kjedelig. Høres ut som en fjortis som syter og klager over ingenting. Du har fullstendig kastet deg over en kar som sier han er glad i deg etter rimelig kort tid. Du mener du har følelser for han, men etter kort tid hater du han tydeligvis fordi han har ignorert deg litt. Så da skal du gjøre det samme selv for å "ta igjen"

 

Dette er så barnslig at jeg blir kvalm. Voks opp. Hvis alle jenter som syter over dumme gutter er som deg så har jeg ingen respekt for jenter i det hele tatt. Kanskje best å oppføre seg som du er voksen om du ikke er 16 år lengre.

 

På den annen side reflekterer det nesten 100% hva jeg har opplevd fra damer selv. Både de gode og de dårlige. En ubegrenset egoisme som ikke lar det bli rom for annet enn drama og såpeopera. Om damene styrte verden hadde det aldri vært krig er en fin klisjé. Men sannheten er vel at kriger ville bli utkjempet over at Presidentinnen i USA har lånt skoene til Presidentinnen av Frankrike og gått ut med eksen hennes uten å ha spurt om lov først!! Eller at vi var konstant inne i en evig kald krig.

 

Snakk om å lage mye bråk for en bagatell. En gutt du har kjent og vært forleska i over kort tid som du ikke en gang fikk et ordentlig forhold til blei det ikke noe særlig av. Så da må du poste på forum og få hjelp av venninner bare for å komme deg gjennom hverdagen?

 

Som kommentar til Topic: Håper denne erfaringen hjelper deg å velge en mer saklig gutt neste gang. Men kjenner jeg dere rett vil dere jo ikke det uansett. Kanskje det er på tide å være ærlig med seg selv. Selv om emotional rollercoasters er eneste virkeligheten dere kjenner til.

 

Så kan de som vil flame meg og rapportere meg til mods fordi jeg er så slem og skriver det jeg mener.

 

Jeg er helt enig med Kul Kråke.

Lenke til kommentar

Å herregud, så feil dere tar...

 

Vet du, jeg har ikke gitt mye info om saken her, bare det overfladiske.. I tilfelle noen vet hvem jeg prater om. Jeg kastet meg ikke etter en fyr som sier han er glad i meg etter en mnd.

 

Lett for dere å si "jenter lager drama, blabla, buhuu, grow up", men dere aner ikke hva dere prater om! Dere kjenner meg absolutt ikke, og jeg er langt i fra dramaqueen. Kjenner jeg blir skikkelig irritert av å lese de "kloke" ordene deres. Hold de negative kommentarene for dere selv. JEG laget en tråd fordi jeg følte meg trampet på. Ikke fordi dere skal si at det jævla våset med "like barn leker best, jenter går for badboys". For en tåpelig ting å si! Hva skjer med generaliseringen her da? Når JEG påstår jeg ikke går etter badboys gjør jeg ikke det. FERDIG med den saken..

 

Situasjon: gutt møter jente og finner tonen, dater i en mnd, ringes hver dag, opplever en helt sinnsyk kjemi, gutt drar plutselig uten å si noe mer til jente. Det er en ufattelig KJIP situasjon, og det såret meg. Vi var jo på vei til å bli noe og følelsene var i sving. DA blir man såret.

 

Det er ikke nødvendigvis han jeg er såret av, det er MÅTEN han gjorde det på. Følte meg ikke akkurat verdt noe da, og så ufattelig respektløst.

 

OG gidd å argumentere med at gutter ikke vil ha forhold i militæret. FOR 10000000000

JEG ER LEI MEG FOR MÅTEN HAN GJORDE DET PÅ!!!!!!

 

Og jævelig tåpelig å poste som gjest da. Vær mann nok til å si det til meg i stedet! Latterlig..

 

Er det klart nå eller?? Idioter..

Lenke til kommentar

Ok greit. Min mening:

Jeg synes selvfølgelig det er trist at du ble dumpet på den måten uten at han sa noe mer. Og det misunner jeg deg ikke litt engang. Men, måten du håndterte det etterpå, ved å ta hevn og aktivt gå inn for å gjøre han sjalu er bare lavmål. Istede for å gjøre det synes jeg du skulle ha pratet med han, ordnet opp, og komt deg videre. DA kunne du fint fortsatt slik du gjorde, men ikke for å gjøre han sjalu eller noe..

Men som sagt, min mening.

 

Og selvfølgelig er det omtrent umulig å vite hvordan situasjonen din var siden dette er et forum hvor du kun kan skrive en knippe av dine følelser og meninger i en post. Vi leserene kan lett missforstå hva du mente og tolke dine skrevne følelser annerledes enn hvordan du følte de.

 

Men jeg synes fortsatt oppførselen din var ganske barnslig, og jeg kommer til å fortsette å synes det inntil du kan motbevise at du var det. Hevn er barnslig uansett hvordan du ser på det.

Lenke til kommentar

Ganske artig å se på enkelte her inne som prøver å legge litt an på trådstarter.

 

Uansett; Måten denne karn gjorde tingene på er ganske så tafatt og idiotisk, men det værste du gjør er å ignorere han helt, som nevnt tidligere, spør han hva som fåregår neste gang du møter han.

 

Håper ting ordner seg :)

Lenke til kommentar
hun oppførte seg vel bare like barnslig som det han gjorde først? synes ikke det er så ille da han var teit- hun var teit, end of story

 

Jaja, men for å si som jeg sier til barna på arbeidsplassen min, fordi om den ene oppførte seg teit, så trenger vel ikke du oppføre deg på samme måte?

 

Poenget er at vist man oppfører seg dårlig tilbake, så vil det bli dannet en ond sirkel, der ting bare bygger på seg.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Det du må skjønne er at jenter er ikke så veldig smarte. De faller alltid for de guttene som er litt bad boys som knuller rundt og er veldig opptatt av status, venner, penger etc. Og så sutrer og gnåler jentene med en gang typen forlater dem for en annen chick med større pupper eller slår dem i fylla e.l.. Det er i kvinnenes natur og falle for idioter.

 

Damer flest kommer med noe piss om at de ser etter "en snill og omtenksom" mann og så lar de seg forføre til sengs av en småfrekk kar som aldri lar høre fra seg igjen.

Endret av White Fox
Lenke til kommentar

Jeg anbefaler alle gutter til å holde kjeft med mindre de har noe hyggelig å si. Og til dere som mener at jenter bare faller for bad boys. Jeg har fallt for begge typer (snille og bad boys) og det er bad boysa som faktisk har oppført seg og ikke gjort noe galt mot meg. Finn deg en bad boy, Lise :)

 

Og jeg synes du håndterte det bra når du møtte han. Hadde du pratet med han isteden hadde han kanskje lurt seg unna og fått det til å virke som han ikke oppførte seg barnslig. Han håndterte situasjonen elendig og hvis han ikke ville hatt noe mer med deg å gjøre, så burde han sagt ifra...

Lenke til kommentar
Jeg anbefaler alle gutter til å holde kjeft med mindre de har noe hyggelig å si. Og til dere som mener at jenter bare faller for bad boys. Jeg har fallt for begge typer (snille og bad boys) og det er bad boysa som faktisk har oppført seg og ikke gjort noe galt mot meg. Finn deg en bad boy, Lise :)

 

Og jeg synes du håndterte det bra når du møtte han. Hadde du pratet med han isteden hadde han kanskje lurt seg unna og fått det til å virke som han ikke oppførte seg barnslig. Han håndterte situasjonen elendig og hvis han ikke ville hatt noe mer med deg å gjøre, så burde han sagt ifra...

 

Mye av poenget med bad boys er at de ikke behandler kvinner godt.

 

"Jeg anbefaler alle jenter å holde meningene sine for seg selv." Vær så snill, ikke vær sånn.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Mye av poenget med bad boys er at de ikke behandler kvinner godt.

 

"Jeg anbefaler alle jenter å holde meningene sine for seg selv." Vær så snill, ikke vær sånn.

Og mitt poeng er at de som virker som snille gutter/menn ikke alltid er det, og at det blir feil å kategorisere folk på den måten. Alle typer mennesker kan såre andre, men det blir feil når folk komenterer at "dere jenter faller bare for bad boys". Ikke alle jenter gjør det, og det er ikke alltid galt å falle for en "bad boy"...

Lenke til kommentar
Mye av poenget med bad boys er at de ikke behandler kvinner godt.

 

"Jeg anbefaler alle jenter å holde meningene sine for seg selv." Vær så snill, ikke vær sånn.

Og mitt poeng er at de som virker som snille gutter/menn ikke alltid er det, og at det blir feil å kategorisere folk på den måten. Alle typer mennesker kan såre andre, men det blir feil når folk komenterer at "dere jenter faller bare for bad boys". Ikke alle jenter gjør det, og det er ikke alltid galt å falle for en "bad boy"...

Det finnes bad boys som dypt inne er meget følsomme, og liker blomster. Problemet er at de fleste av dem bare finnes i romantiske bøker... Alle kan såre andre. Sjangsen er langt høyere for at en bad boy skal gjøre det. Derfor syns jeg det er merkelig å anbefale OP å lete etter bad boys.

 

Det er vanlig å generalisere.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler alle gutter til å holde kjeft med mindre de har noe hyggelig å si. Og til dere som mener at jenter bare faller for bad boys. Jeg har fallt for begge typer (snille og bad boys) og det er bad boysa som faktisk har oppført seg og ikke gjort noe galt mot meg. Finn deg en bad boy, Lise :)

 

Og jeg synes du håndterte det bra når du møtte han. Hadde du pratet med han isteden hadde han kanskje lurt seg unna og fått det til å virke som han ikke oppførte seg barnslig. Han håndterte situasjonen elendig og hvis han ikke ville hatt noe mer med deg å gjøre, så burde han sagt ifra...

Nå våser du. BædBåis er per definisjon ikke snille. Det er jo derfor de heter BædBåis. Om du har funnet en snill fyr så er han en good guy. See?

 

Forøvrig så er BædBåis det jenter innerst inne vil ha, det er bare ikke politisk korrekt å si det (ennå).

Lenke til kommentar
JEG laget en tråd fordi jeg følte meg trampet på. Ikke fordi dere skal si at det jævla våset med "like barn leker best, jenter går for badboys".

Denne likte jeg. Du laget ikke en tråd for å høre hva vi synes om situasjonen din, men for å få sympati. Da tror jeg kanskje kvinneguiden er best for deg, de er ikke spesielt kritisk og pleier å dele ut klemmesmileyer til alle som spør. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...