pekaman77 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Huff da, Lise. Var kjipt å høre ... Trodde du hadde funnet en ålreit type nå, ut fra det jeg har lest rundt om, synd det sku gå sånn igjen ... Gutter flest er drittsekker virker det som, om man skal tro venninnene mine og søss iaf, alle har vel drittsekkpotenisale, men uansett. Det der var utrolig barnslig av ham. Blir så irritert når jeg leser sånt. Folk flest er drittsekker og min erfaring er at de foretrekker dritsekker. det er også min erfaring at de foretrekker å si at de ikke foretrekker dritsekker selv om de gjør det. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2009 Update: Jeg blir oppringt av en kompis som sier *** skal være på byen i kveld, på samme utested som meg!!! KRISE! Vi har allerede kommet på "listen" og vi er 30 stk. Vi skal dit! men faaan da.. hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Update: Jeg blir oppringt av en kompis som sier *** skal være på byen i kveld, på samme utested som meg!!! KRISE! Vi har allerede kommet på "listen" og vi er 30 stk. Vi skal dit! men faaan da.. hva skal jeg gjøre?? gå dit, oppfør deg som vanlig og drit i han, lat som han er en bekjent man egentlig ikke liker. la han lide litt for oppmerksomheten Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Huff da, Lise. Var kjipt å høre ... Trodde du hadde funnet en ålreit type nå, ut fra det jeg har lest rundt om, synd det sku gå sånn igjen ... Gutter flest er drittsekker virker det som, om man skal tro venninnene mine og søss iaf, alle har vel drittsekkpotenisale, men uansett. Det der var utrolig barnslig av ham. Blir så irritert når jeg leser sånt. Folk flest er drittsekker og min erfaring er at de foretrekker dritsekker. det er også min erfaring at de foretrekker å si at de ikke foretrekker dritsekker selv om de gjør det. Det har du selvfølgelig helt rett i. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Update: Jeg blir oppringt av en kompis som sier *** skal være på byen i kveld, på samme utested som meg!!! KRISE! Vi har allerede kommet på "listen" og vi er 30 stk. Vi skal dit! men faaan da.. hva skal jeg gjøre?? Får jeg lov til å sitere signaturen din?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1007693&hl= "Boys are like trash, throw them away" Bruk 0 energi på fyren og hold deg unna drama :9 Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hehe, etter å ha lest litt i denne, kan jeg ikke la være å poste denne linken Heldigvis har vi en liten gruppe gutter som er greie: http://www.craigslist.org/about/best/sfo/66795671.html Ikke alle gutter er idioter. Edit: øøhh.. til tider; JO Endret 26. februar 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det virker på meg som OP har vanskelig for å se forbi godord. Du kan jo snakke med han om det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Wikipedersen, er ikke den craigslist-saken skrevet av en 35 år gammel enslig såkalt "nerd"? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ring han eller send han en kort og presis melding om at nok er nok. Ikke si noe overdramatisk, det vil du bare angre på i ettertid. Deretter move on. Ikke verdt å bruke tid og energi på gutter som han. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Det er veldig godt mulig Men syns det er noen gode poeng der uansett.. men det hjelper vel lite når det som du sier er "skrevet av en 35 år gammel enslig såkalt "nerd".. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Hvis du virkelig vil tråkke på fyren så lat som om det ikke bryr deg i det hele tatt. (Selv om det iflg tråden her er opplagt at det var en lei støyt det her). Sinne er også følelser, ikke vis dem. Eller; du kan ta the high road. Forklare rolig og beherska (ja jeg veit... hadde sliti der sjøl) hvor dårlig gjort det var, snu og gå. Viktigste er at du ikke gir han noe inntrykk av at du er super-såra, lei deg og knust. Om ikke annet kan det gi deg en liten personlig seier. Endret 26. februar 2009 av Gurglemuffin Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ja, han oppførte seg som en dust. Dog, han drog i militæret - det er vel svært få som forventer at et forhold skal overleve det? Men igjen, la meg gjenta: han oppførte seg som en dust. Leste den første siden, så vet ikke om dette alt er tatt opp ^^ Forsåvidt enig med Gurglemuffin Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Med litt flaks ble TS med duden hjem og fikk seg noe! Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hehe, etter å ha lest litt i denne, kan jeg ikke la være å poste denne linken Heldigvis har vi en liten gruppe gutter som er greie: http://www.craigslist.org/about/best/sfo/66795671.html Ikke alle gutter er idioter. Edit: øøhh.. til tider; JO Haha, lo godt av den linken der. Men det beste er vel å være begge de to typene som det skrives om. En nerd som vet hvordan han skal kle seg, og se bra ut? Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) ..jeg gidder ikke.. Endret 28. februar 2009 av Lise04 Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Herregud for en kveld! Vi ankommer tidlig og vi stitter i en av sofakrokene. Han er ikke å se. Vi danser mens resten sitter i sofan (vi=jentene). Og når jeg kommer tilbake sitter han der!! I kroken med folk! FaKK! Jeg overser han hele kvelden, i tillegg har jeg på en dødsfin kjole med åpen rygg, bare for å gjøre vondt verre. JEg ser ikke på han ÉN eneste gang!! Venninna mi sa at han så på meg hele tiden. Jeg passet jo selvfølgelig på å smile og flørte med de andre guttene fra vorset hehe.. Han dro rett etterpå. Sweet. Good girl føler deg vel litt bedre nå? Lenke til kommentar
Gjest Kul Kråke Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tåpelig tråd. Mener ikke å være altfor frekk, for jeg veit hvor hardt kjærlighetssorg kan stikke. Og om man først leverer fra seg tillit, så er det et herk å få den ødelagt. Men trådstarter, du er umoden og kjedelig. Høres ut som en fjortis som syter og klager over ingenting. Du har fullstendig kastet deg over en kar som sier han er glad i deg etter rimelig kort tid. Du mener du har følelser for han, men etter kort tid hater du han tydeligvis fordi han har ignorert deg litt. Så da skal du gjøre det samme selv for å "ta igjen" Dette er så barnslig at jeg blir kvalm. Voks opp. Hvis alle jenter som syter over dumme gutter er som deg så har jeg ingen respekt for jenter i det hele tatt. Kanskje best å oppføre seg som du er voksen om du ikke er 16 år lengre. På den annen side reflekterer det nesten 100% hva jeg har opplevd fra damer selv. Både de gode og de dårlige. En ubegrenset egoisme som ikke lar det bli rom for annet enn drama og såpeopera. Om damene styrte verden hadde det aldri vært krig er en fin klisjé. Men sannheten er vel at kriger ville bli utkjempet over at Presidentinnen i USA har lånt skoene til Presidentinnen av Frankrike og gått ut med eksen hennes uten å ha spurt om lov først!! Eller at vi var konstant inne i en evig kald krig. Snakk om å lage mye bråk for en bagatell. En gutt du har kjent og vært forleska i over kort tid som du ikke en gang fikk et ordentlig forhold til blei det ikke noe særlig av. Så da må du poste på forum og få hjelp av venninner bare for å komme deg gjennom hverdagen? Som kommentar til Topic: Håper denne erfaringen hjelper deg å velge en mer saklig gutt neste gang. Men kjenner jeg dere rett vil dere jo ikke det uansett. Kanskje det er på tide å være ærlig med seg selv. Selv om emotional rollercoasters er eneste virkeligheten dere kjenner til. Så kan de som vil flame meg og rapportere meg til mods fordi jeg er så slem og skriver det jeg mener. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tåpelig tråd. Mener ikke å være altfor frekk, for jeg veit hvor hardt kjærlighetssorg kan stikke. Og om man først leverer fra seg tillit, så er det et herk å få den ødelagt. Men trådstarter, du er umoden og kjedelig. Høres ut som en fjortis som syter og klager over ingenting. Du har fullstendig kastet deg over en kar som sier han er glad i deg etter rimelig kort tid. Du mener du har følelser for han, men etter kort tid hater du han tydeligvis fordi han har ignorert deg litt. Så da skal du gjøre det samme selv for å "ta igjen" Dette er så barnslig at jeg blir kvalm. Voks opp. Hvis alle jenter som syter over dumme gutter er som deg så har jeg ingen respekt for jenter i det hele tatt. Kanskje best å oppføre seg som du er voksen om du ikke er 16 år lengre. På den annen side reflekterer det nesten 100% hva jeg har opplevd fra damer selv. Både de gode og de dårlige. En ubegrenset egoisme som ikke lar det bli rom for annet enn drama og såpeopera. Om damene styrte verden hadde det aldri vært krig er en fin klisjé. Men sannheten er vel at kriger ville bli utkjempet over at Presidentinnen i USA har lånt skoene til Presidentinnen av Frankrike og gått ut med eksen hennes uten å ha spurt om lov først!! Eller at vi var konstant inne i en evig kald krig. Snakk om å lage mye bråk for en bagatell. En gutt du har kjent og vært forleska i over kort tid som du ikke en gang fikk et ordentlig forhold til blei det ikke noe særlig av. Så da må du poste på forum og få hjelp av venninner bare for å komme deg gjennom hverdagen? Som kommentar til Topic: Håper denne erfaringen hjelper deg å velge en mer saklig gutt neste gang. Men kjenner jeg dere rett vil dere jo ikke det uansett. Kanskje det er på tide å være ærlig med seg selv. Selv om emotional rollercoasters er eneste virkeligheten dere kjenner til. Så kan de som vil flame meg og rapportere meg til mods fordi jeg er så slem og skriver det jeg mener. signs that! Og så er det klassikeren " alle menn er driiit, buhuhu.." *gjesp* Lenke til kommentar
2k8 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du kanske burde lære deg og skjenne den andre personen før det blir noe mer av det først?. det er jo ikke før etter noen måneder som man virkelig veit hvordan en person er. Og noen har veldig mye som de bærer på som de ikke vil si till noen, og speciellt ikke sin partner for att de er redde for hvordan den andre skal reagere. Lenke til kommentar
Joffii Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Du har noen poeng kul_kråke Synd at du skulle finne en sånn type igjen lise :/ men som du sier lise, Good things DON't happen to good people.. og det har du jammen rett i! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå