Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå har jeg jammen valgt feil gutt IGJEN!


Anbefalte innlegg

Du har mest sannsynlig ikke gjort noe galt, og fortjener ikke dette i det hele tatt. Du må nok innse at du kanskje har blitt lurt av en gutt som bare ville ha et tidsfordriv før han skulle dra av avgårde. Han ville sikkert ikke binde seg følelsesmessis før han skulle til Stavanger.

 

Det fins mange dårlige gutter, akkurat som det fins dumme jenter. Heldigvis er ikke alle sånn. Det gjelder å ha raderen ute. Jeg tror jeg ville trukket meg unna hvis han sa tidlig at han var glad i meg, og savnet meg. Det virker bare falskt og smiskete.

 

Jeg syns ikke du skal bruke mer tid på den drittsekken. Det han gjorde var utrolig respektløst, derfor syns jeg bare du skal heve deg over denne dusten og bruke energi på noe som gjør deg glad i stedet :)

Det er bra han viste deg allerede nå hvordan han egentlig er.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal prøve å forsvare denne gutten etter beste evne, og prøve å forklare hvordan det er å gå BS - så alt for langt hjemmfra.

 

Nå aner ikke hvilken avstand det er mellom dere to - men da jeg flyttet fra Vestfold til Indre Troms, prøvde jeg meg faktisk på samme stuntet selv. Jeg var 19 år, og var sammen med ei jente som var et år yngre. Jeg elsket henne, og jeg savnet henne så utrolig mye. Det var rett og slett så vanskelig å holde kontakten, og allikevell være "sammen". Det blir bare 7/8 hjemreiser i året - og det er vanskelig å få et forhold til å gå rundt på så lite tid sammen. Og, jeg ville heller ikke involvere meg i det livet hun hadde - dersom jeg ikke lenger kunne være en del av det.

 

Det er ille å tenke på det. Hva jeg kunne hatt. Jeg tror min ugjerning ble straffet av høyere makter da jeg falt ned fra en hinderløype - knakk en ryggvirvel - og lå lam fra livet og ned i to uker. Selvfølgelig ble jeg sendt hjem, og nå sitter jeg uten min store kjærlighet - som har funnet seg en ny.

 

Det svir, men det var mitt valg.

 

Beklager sentimentaliteten - Det er ille å gjøre idiotiske valg.

Endret av haggbard
Lenke til kommentar
FYI: jeg går ikke etter badboys.. Jeg liker de som er snille mot meg. Eneste kravet..

Og skinnet bedrar faen meg hele tiden..

Nope, wrong. Hadde du gått for de snille guttene hadde ikke dette skjedd. For mange jenter lever i en illusjon om at de vil ha en snill gutt, mens sannheten er at de bare tenner på bad boys.

 

Slik har det alltid vert og vil alltid være.

 

Ja, men jeg forstår liksom ikke problemet! Rett før han dro var han ute på byen med venner, og da traff han venninna mi. Og han ga henne en stor klem og sa "ta godt vare på Lise mens jeg er borte". Og det er det SISTE jeg har hørt fra han...?? For en pestbefengt dritthaug av en mainnskit!

 

Og jeg skal ut i dag. Sjansen er enorm for at vi treffes, fordi det er liksom ikke mange steder vi går ut på. JEg kommer til å klikke.. JEG ER SÅ SUUUR!!!

 

FYI: jeg har egentlig ikke noen følelser igjen for han, siden han ikke gadd å svare meg, det er fortsatt måten han har gjort det på'!!

Hadde du ikke hatt følelser hadde du ikke reagert slik...

Lenke til kommentar

Huff da, Lise. Var kjipt å høre ... Trodde du hadde funnet en ålreit type nå, ut fra det jeg har lest rundt om, synd det sku gå sånn igjen ...

 

Gutter flest er drittsekker virker det som, om man skal tro venninnene mine og søss iaf, alle har vel drittsekkpotenisale, men uansett. Det der var utrolig barnslig av ham.

Blir så irritert når jeg leser sånt.

Lenke til kommentar
Jeg skal prøve å forsvare denne gutten etter beste evne, og prøve å forklare hvordan det er å gå BS - så alt for langt hjemmfra.

 

Nå aner ikke hvilken avstand det er mellom dere to - men da jeg flyttet fra Vestfold til Indre Troms, prøvde jeg meg faktisk på samme stuntet selv. Jeg var 19 år, og var sammen med ei jente som var et år yngre. Jeg elsket henne, og jeg savnet henne så utrolig mye. Det var rett og slett så vanskelig å holde kontakten, og allikevell være "sammen". Det blir bare 7/8 hjemreiser i året - og det er vanskelig å få et forhold til å gå rundt på så lite tid sammen. Og, jeg ville heller ikke involvere meg i det livet hun hadde - dersom jeg ikke lenger kunne være en del av det.

 

Det er ille å tenke på det. Hva jeg kunne hatt. Jeg tror min ugjerning ble straffet av høyere makter da jeg falt ned fra en hinderløype - knakk en ryggvirvel - og lå lam fra livet og ned i to uker. Selvfølgelig ble jeg sendt hjem, og nå sitter jeg uten min store kjærlighet - som har funnet seg en ny.

 

Det svir, men det var mitt valg.

 

Beklager sentimentaliteten - Det er ille å gjøre idiotiske valg.

Skal myyye jobbing til for å få et forhold til å fungere når en er i førstegangstjenesten, spessielt i et nylig startet forhold.

Det er fisker i havet lisa04, ikke gi opp, det ordner seg til slutt.

Lenke til kommentar

Det beste er å senke forventningene man har til andre mennesker til et absolutt bunn-nivå. Ta det for god fisk at de sikkert er idioter, så kan du lære dem og kjenne uten å risikere å bli skuffet.

 

Dessuten går de fleste på slike smeller til stadighet. Skal man satse, må man være forberedt på å tape. C'est la vie, og alt det der.

Lenke til kommentar
Det beste er å senke forventningene man har til andre mennesker til et absolutt bunn-nivå. Ta det for god fisk at de sikkert er idioter, så kan du lære dem og kjenne uten å risikere å bli skuffet.

 

Dessuten går de fleste på slike smeller til stadighet. Skal man satse, må man være forberedt på å tape. C'est la vie, og alt det der.

 

er sundt å ha noen forhåpninger i livet da, så tror nok det finnes en mellomting.

 

Det er nok riktig at det er greit å ha en viss skepsis i livet til folk, da ville hun sansynligvis skjønt at mange av disse gutta er tullinger. Men tror det er greit å ha litt forhåpninger og tro på menneskeheten.

 

vil nok kommentere at viss dette har skjedd flere ganger KAN det hende (og jeg sier KAN) at TS faktisk blir tiltrukket av badboys, men klarer ikke helt å skjønne det selv.

Selv har jeg aldri skjønt (og har irritert meg over) at jenter velger gutter som åpenbart er drittsekker. men som man reder ligger man I guess..

Lenke til kommentar

For det første, så har jeg fra før av hatt avstandsforhold i 1,5 år av 3. Det ene året var på grunn av militæret, det halve året var fordi han bodde i Bodø og jeg i Trondheim. Men det er ikke det som er problemet. Han er i Stavanger, jeg bor nå i Bergen. Han er faktisk hjemme nå i 2 uker og det er bare en liten mnd siden han dro.

 

Og selv om han ikke vil være sammen med meg eller ha avstandsforhold (som egentlig ikke jeg vil ha heller), er det ingen unnskyldning for å bare stikke uten å i det minste si "hei, jeg kommer ikke til å svare. Best slik" eller noe. Vi er over 20 begge to, GROW UP!

 

Og HVA skjer med generaliseringen her??

Selv om dere tror "alle" jenter går etter badboys gjør ikke alle det! JEG gjør ikke det. Jeg er veldig kresen og lar ikke hvem som helst slippe inn. Derfor sjekker jeg ikke opp gutter på byen, jeg spør alltid hvilke interesser de har, spør om familien dems, bosituasjon osv. Og jeg sjekker alltid de som kjenner han hvordan han er.

De to andre drittsekkene jeg va med tidligere ble jeg kjent med og forelsket i dda jeg var 16 og 17. Det kan godt hende DE var badboys, men han her trodde jeg virkelig var noe å satse på.

 

Trengte ikke noe avstandsforhold, men det hadde vært fint om vi holdt kontakten mens han var borte ettersom vi hadde det bra før. Jeg ser ingen grunn til at han skulle gjøre dette..

Lenke til kommentar

Denne fyren er vist et skikelig rasshøl. En fyr som ikke helt klarte å ta turen ut av 14års aldern i forholdsammenheng. Man burde nesten ha samme system i forhold som i jobber. Da man finner noen man vil være sammen med ringer man tidligere kjærester som referanser.

 

DU fortjente ikke at dette skjedde, men denne fyren fortjener heller ikke å påføre andre damer det du har gått igjenom. Du har vært max uheldig med de guttene du har blitt sammen med.

 

Ikke gi opp, det er en dude der ute som faktisk er verdt å bruke tid med.

Lenke til kommentar
Takk for oppmuntrende ord. Skulle egentlig gjort masse lekser i helgen men har ikke fått lest noe.. Tenker så mye på det. Skjærpings i mårra. Nå, sjokolade.

 

 

Follow Dr.Nic's advice

 

2 x 200g sjokolade av valgfri type

2l is av valgfri type

 

fordeles jevnt utover uken når symptomer oppstår (tanker rundt hele greia)

 

x liter alkohol fordeles utover helgen

 

x finner du slik:

 

Vekt x Høyde : Sorg + Råd = X liter alkohol

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...