Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Nå har jeg jammen valgt feil gutt IGJEN!


Anbefalte innlegg

Jeg kan oppriktig si at jeg HATER gutter..

 

Jeg hater den måten de får deg til å føle deg bra på, for å så kjøre over deg med en gressklipper.

 

Min første kjæreste: sa masse stygge ting, mente jeg var tykk, dum, brukte meg.. Var 16

Min andre kjæreste: var utro, løyg, spilte bort pengene våre osv..

 

Så kommer vi til potensiell kjæreste, nr 3;

Møttes rett før jul, hadde super kjemi, ringte HVER dag, han tok alltid initiativ (glad i deg, savner deg osv), begynte å åpne seg på slutten om vanskelige familieforhold, og vi hadde det helt utrolig sammen. Så drar han til Stavanger for å bli befal, og jeg hører ikke et eneste kvekk.

Venner har vært der for meg hele veien og sagt "de er sikkert i skogen, null dekning" osv.. Takk, jenter <3

Men samtidig har jeg stusset på at han fikk nye venner på facebook hele tiden.

Spurte venner av han og arbeidskollegaer om de hadde hørt noe, men ingen visste noe som helst..

Jeg bekymret meg masse og trodde noe hadde skjedd.

 

SÅ AKKURAT NÅ ser jeg på facebook at han faktisk er HER i byen! Han var ute i går, og da traff han en felles venn av oss som sendte meg melding.

 

Utblåsning

 

FAEN i helvette! ER det MULIG å være så drittsekk????? HVA i helvete har jeg gjort egentlig??!! HVORDAN går det an å være så jævelig egoistisk at man ikke kan vise den andre personen litt respekt, og i det minste si "jeg har det bra!".....

JÆVLA MAINNSKIT!!!

$@€$££$@$£"#!Q#¤#%!"#§§

 

/utblåsning

 

Det er helt greit at han ikke vil være med meg.. MEN greia er at det går da an å i det minste si i fra??! Ikke bare rømme fra alt liksom??

 

HVa er feil i huet hans???

 

JEG klikker faktisk.. jeg blir gal av dette.. og så sinnsykt lei meg..

 

Ikke vet jeg hva jeg har gjort heller.. Ikke har jeg mast, ikke har jeg ringt mye, bare ytret min bekymring. Har brydd meg så mye og gitt så mye av meg selv.. Jeg er ei snill jente for faen.. HVA HAR jeg gjort for å FORTJENE DETTE??

 

Good things DON't happen to good people..

Endret av Lise04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest 22jenta

Det der har skjedd med meg to ganger men belive me you'll get over it. Du kommer til å finne deg en type som ny type som ikke stikker av uten å gi deg beskjed om at han ikke vil være med deg. Siden han gjore dette var han uansett ikke verdt å ha noe forhold til...

Endret av Alastor
Fjernet unødvendig quote
Lenke til kommentar

Ja, jeg kommer over det. Ikke tenk på det.. Men det som plager meg er at han gjør det på denne måten.

Ihvertfall når vi har pratet om dette fra starten av. Jeg ga klar beskjed om at jeg ikke var en fling, jeg ville noe videre med dette. Og i tillegg så sa jeg at jeg har blitt behandlet teit av gutter før, og at jeg ikke ville det mer. Han visste alt, og sa "jeg er ikke sånn". Vi hadde opplevd mye likt med våre forrige kjærester.

 

I tillegg sa vennene hans og de som jobber med han at han er tidenes fyr. Snill og omtenksom. Det var han også. Så jeg skjønner bare ikke hvorfor han har gjort det slik..

Lenke til kommentar

Yez, det vil alltid være desperate menn her til lands som tar hva enn de får, mens damene midlertidig aksepterer det samtidig som de sørger over å ha blitt dumpet av 'bad boyza' og ønsker seg tilbake. Bad boyza går på den andre siden fort lei, da majoriteten av kvinner er alarmerende overfladiske og kjedelig (se denne tråden som eks). That's how it works.

 

Rangstigen er altså;

 

1)Bad boyza

.

2)chicksa

.

3)chodsa

 

Legg merke til hvordan det hele fungerer som en syklus.

 

(Ps, vær obs på humoristisk vinkling på lavt nivå, kombinert med klisjeefulle overdrivelser)

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Ja, men jeg forstår liksom ikke problemet! Rett før han dro var han ute på byen med venner, og da traff han venninna mi. Og han ga henne en stor klem og sa "ta godt vare på Lise mens jeg er borte". Og det er det SISTE jeg har hørt fra han...?? For en pestbefengt dritthaug av en mainnskit!

 

Og jeg skal ut i dag. Sjansen er enorm for at vi treffes, fordi det er liksom ikke mange steder vi går ut på. JEg kommer til å klikke.. JEG ER SÅ SUUUR!!!

 

FYI: jeg har egentlig ikke noen følelser igjen for han, siden han ikke gadd å svare meg, det er fortsatt måten han har gjort det på'!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...