EinarEriksen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Torchmobile Iris Browser ser ut til å ha svært god støtte for webstandarder. Les mer Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har dere glemt Skyfire, som blant annet har støtte for flash? Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det er ikke rart den scorer bra på Acid3-testen, den er basert på Webkit i likhet med browseren på iPhone og Google Android. Skyfire bruker Gecko Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Opera Mobile synkroniserer jo bokmerker mot Opera på desktoppen da. Og er sikkert raskere. Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Syns det er fint med litt mer konkurranse, men jeg tviler at jeg bytter fra Opera. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er vel bare å smøre seg med tålmodighet til Mozilla får ut fingeren sin med nettleseren sin. Lenke til kommentar
Dingsebjøtten Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Veldig mrzmt at Opera er så gøy,sikkert og raskt å bruke på pc som mobil.Bytter ikke jeg heller.... Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Syns det er fint med litt mer konkurranse, men jeg tviler at jeg bytter fra Opera. Foreløpig er det ingen grunn til det. Jeg har testet Iris nå, og så langt jeg kan se så har ikke Irirs noe mer funksjonalitet, og den er stort sett hakket tregere i bruk. Hadde Skyfire derimot fått ordnet på oppløsninga så kunne man hatt grunn til å bytte. Selv så bruker jeg (på min Touch HD) stort sett Opera Mini dersom jeg ikke trenger mer avansert funksjonalitet enn lesing og skriving. Den er raskest og utvilsomt billigst mtp. dataoverføring. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Opera Mobile synkroniserer jo bokmerker mot Opera på desktoppen da. Og er sikkert raskere. Det er det vel bare mini som gjør? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Er det bare standardstøtten som tilsier at dette skal kunne bli en Opera Mobile-konkurrent? Opera Mobile har jo et drøss med avanserte funsjoner jeg har til gode å se hos noen annen mobil-browser, og når kommer endelig også Gears-støtte. Endret 21. februar 2009 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Når de ikke trenger å lage sin egen motor og bare kan rappe det Apple har gjort, er det jo ikke så rart. Men da er det jo desto mer merkelig at den er både tregere og mindre brukervennlig enn Opera! Siden de ikke trenger å lage en egen motor, i motsetning til Opera, skulle man jo tro at de kunne bruke ressursene til å gjøre selve browseren bedre... Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Håper disse nettleserne kommer til android snart. Lenke til kommentar
Solidous Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Nå er Safari 4 Beta ute, scorer 100/100 på Acid3, bare å vente på at den kommer til iPhone.. Endret 24. februar 2009 av Solidous Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Nå er Safari 4 Beta ute, scorer 100/100 på Acid3, bare å vente på at den kommer til iPhone.. Eh, hva har det med saken å gjøre? Acid3 er irrelevant for mobile nettlesere uansett. De klarer ikke ytelseskravet (hvilket er hvorfor mange mener at Acid3 er lagt opp på en dårlig måte). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg