RasmusKRiis Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Dette blir de siste bildet mitt fra vierli i år tenker jeg. Hva synes dere? Olympus E-500 1/25 F 14 ISO 100 Endret 20. februar 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Carny Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Veldig tøft. Bildet byr på eventyr Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ja,her har du truffet veldig bra. Bortsett fra at bildet ser greit ut teknisk,synes jeg skisporet er nesten perfekt plassert og leder blikket innover i bildet,mot et flott fjellandskap,joda,Flott dette. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Denne gangen traff du skikkelig. Hadde vært fornøyd selv med det bildet. Det er mulig at jeg ville ha valgt å lysne det litt mer, men det er en ren smakssak. Tom Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nesten malerisk det her, ja. Blir nesten uvant med så stor DoF (men fortsett med det). Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nydelig, rett og slett nydelig. Liker den store DOFen i dette bildet. Lenke til kommentar
einaros Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Alle disse Vierli-bildene har raytracer-feel over seg. Det ser bare så utrolig ... plastikk ut. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Tusen takk for alle kommentarene! Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Utrolig flott bilde. Gratulerer! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Er enig med Einaros her, det ser litt "plastikk" ut, men på en bra måte! Det husker jeg var det første jeg tenkte da jeg så disse bildene dine. At det var et eller annet rart med de på en måte. Men har jo skjønt at det er bare for at de er så utrolig bra at det ser rart ut! Håper du skjønner min kronglete måte å forklare på, det er positivt ment iallefall Alt som jeg mener om dette bildet er vel allerede nevnt av andre, om jeg ikke tar helt feil. Bra! Lenke til kommentar
ok67 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er nok lyset som gjør at det kan se litt plastikk ut. For å gjenta meg selv, et fantastisk bilde og fantastisk flott lys. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Flott motiv med vakker fjellandskap i snø, skarpt. Syns ellers at bildet er for mørkt, ville ha lyst det opp litt. Sporet i snøen er plassert litt for langt mot venstre i dette tilfellet (selv om det er etter læreboka), ville ha plassert det mer inn mot midten for bedre balanse i bildet. Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Det er nok lyset som gjør at det kan se litt plastikk ut. For å gjenta meg selv, et fantastisk bilde og fantastisk flott lys. Vel, etterbehandlingen og stor DoF gjør nå sitt også til det litt kunstige uttrykket. Men som eget uttrykk fungerer det faktisk fint. Lenke til kommentar
emero Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 var snøen så rosa pga lyset, eller bommet du litt med hvitbalansen? Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 var snøen så rosa pga lyset, eller bommet du litt med hvitbalansen? Tror lyset gjorde at snø ble litt rosa aktig... Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 var snøen så rosa pga lyset, eller bommet du litt med hvitbalansen? Snø er nesten som en magnet på forskjellige lystemperaturer,spesielt når eksponeringstiden øker,og her er det vel brukt god tid i forhold til lyset tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå