Tycho Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Har vært på tg og kjøpt meg 2x zalman kabinettvifter ... har aldri montert kabinett vifte før så jeg lurer på hvor jeg skal få strømmen fra :oops: ??? har asus a7n8x deluxe hovedkort på et chieftec medium tower med 350 w psu Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Lage en sånn en f.eks: Der kan du ta ut 5V 7V eller 12V alt etter hvor mye støy du gidder høre på. Koblingen er enkel. Du trenger noen sukkerbiter som du får kjøpt på bensinstasjoner osv... pluss at du trenger et par ledninger og en molex kontakt. DrErling Lenke til kommentar
Tycho Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 orker ikke begynne med sånt ennå :smile: .. lurer bare på hvor jeg skal plugge inn 12 eller 7 w kontakten... Lenke til kommentar
|Slinky| Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Sett dem i vifte kontaktene nede på hovedkortet, det går ikke ann og ta feil av dem de er hvite, har tre pinner og er litt under 1cm bre. Mvh Slinky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå