skylinepower Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er det trykkt og godkjenne sletting av det anayseringen på fanen "renser" har funnet? Står at jeg kan slette 865.6Mb noe som er fristende, men er dte tryggt? Er mye ifra opera og msn så jeg. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 sletter vær dag, gjør pcn raskere og du får ledig plass!! Pass på at loggen fra Firefox, Opera og Internett Explorer, evnt. andre programmer blir slettet Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 sletter vær dag, gjør pcn raskere og du får ledig plass!! Pass på at loggen fra Firefox, Opera og Internett Explorer, evnt. andre programmer blir slettet Er en del windows, temp filer som vises ved analysen, men ser ut som program som er avinstalert som har registrert seg der.. Det som ligger under programdata er kanskje lurt og beholde? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 gjør som meg, slett alt, men du kan jo velge selv Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 gjør som meg, slett alt, men du kan jo velge selv Redd for at noe kan gå sundt skjønner du og dte vil jeg ikke. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 De filene som dukker opp, kan du bare slette. Ikke noe 'går sundt', alt vil virke som vanlig Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 gjorde prosessen i går kveld. Når jeg restarte pc en, var fanene i opera'en borte samt loggen, men, men. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sa jo det Logg osv. vil bli fjernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå