Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er det noen som har gjort dette før og vet om det kommer toll på skoene og andre ekstra kostnader? Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Er det noen som har gjort dette før og vet om det kommer toll på skoene og andre ekstra kostnader? Og evt fra ebay Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Toll kommer i tillegg ja. Problemet med å bestille sko på nettet er jo at du ikke vet om de passer. Størrelsen kan jo variere ganske mye fra merke til merke. Det du kan gjøre, er å prøve noen ulike par fotballsko i butikken (G-sport, intersport osv) og så finne eksakt samme modell på internett. Da kan du være ganske sikker på at de vil passe. Fotballsko bør passe mye bedre til foten din, enn det vanlige sko trenger å gjøre. For en best mulig opplevelse, bør fotballskoa passe perfekt. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Toll kommer i tillegg ja. Problemet med å bestille sko på nettet er jo at du ikke vet om de passer. Størrelsen kan jo variere ganske mye fra merke til merke. Det du kan gjøre, er å prøve noen ulike par fotballsko i butikken (G-sport, intersport osv) og så finne eksakt samme modell på internett. Da kan du være ganske sikker på at de vil passe. Fotballsko bør passe mye bedre til foten din, enn det vanlige sko trenger å gjøre. For en best mulig opplevelse, bør fotballskoa passe perfekt. Takk for svar ! Men jeg så en selger på ebay som sier at han kommer til å krysse av pakken som en gave, så det ikke kommer toll i tillegg. Han har 99.8% positiv tilbakemelding. Er dette noe å stole på? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Takk for svar ! Men jeg så en selger på ebay som sier at han kommer til å krysse av pakken som en gave, så det ikke kommer toll i tillegg. Han har 99.8% positiv tilbakemelding. Er dette noe å stole på? Fra e-bay slipper man som regel unna tollen ja, fordi de skriver lavere verdi og sender som gave. Og når han har så positive tilbakemeldinger er det ganske sikkert å handle fra han ja. Men det viktigste er fremdeles at skoa må passe. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Takk for svar ! Men jeg så en selger på ebay som sier at han kommer til å krysse av pakken som en gave, så det ikke kommer toll i tillegg. Han har 99.8% positiv tilbakemelding. Er dette noe å stole på? Fra e-bay slipper man som regel unna tollen ja, fordi de skriver lavere verdi og sender som gave. Og når han har så positive tilbakemeldinger er det ganske sikkert å handle fra han ja. Men det viktigste er fremdeles at skoa må passe. Ok, Takk ! ;D Det med størrelsen er ikke noe problem, fordi jeg drar bare til Oslosportslager og prøver skoene der Tusen takk for svar ! ;D Men har du prøvd dette før? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har kjøpt en del gjennom e-bay ja, men aldri sko. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Har kjøpt en del gjennom e-bay ja, men aldri sko. Ok Kom det toll på det du kjøpte? ;D Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, ikke toll på noe av det jeg har kjøpt. Men har betalt en del toll fra andre utenlandske sider. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Nei, ikke toll på noe av det jeg har kjøpt. Men har betalt en del toll fra andre utenlandske sider. Hvor mye blir tollen på da, iforhold til varen Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 25% av prisen på varen, mener jeg. Pluss litt gebyr og sånt.. Blir en del ekstra ja, sure penger å betale. Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 25% av prisen på varen, mener jeg. Pluss litt gebyr og sånt.. Blir en del ekstra ja, sure penger å betale. Hehe Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, prodirectsoccer er til å stole på.. De har alt som er av fotballsko... Lenke til kommentar
Nani95 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, prodirectsoccer er til å stole på.. De har alt som er av fotballsko... Har du prøvd fra prodirectsoccer før? Lenke til kommentar
Manken Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Men i tillegg til prisen som man betaler hos PDS så må man vel betale noe mer? hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå