Cyberblack Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg finner dette litt ironisk: Så jeg enda litt på den, slik at den nå er slik den egentlig BURDE være: Ke du tru? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva finner du ironisk, egentlig? At Phelps er mer mann enn du noensinne kommer til å bli? Lenke til kommentar
Cyberblack Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Hva finner du ironisk, egentlig? At Phelps er mer mann enn du noensinne kommer til å bli? Du fokuserer på helt gale ting her.. Hvis du faktisk hadde kliikket på bildene for å forstørre dem hadde du sett det. Les alle overskriftene på begge. Kommender etter det. Jerk Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Samma greia, hva får folk interessert.. "vellykkede" som driter på daget? JA! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Eg vet ikke ka eg skal tro, var du høy i gjernings øyeblikket? Lenke til kommentar
Cyberblack Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) sukk... Jeg fant det ironisk at det først står: "Hvordan bli man full som en alke? SOL guru svarer deg"! og rett under er det en sak som handler om at et sportsikon muligens blir straffet for å ha prøvd marijuana. Endret 20. februar 2009 av Cyberblack Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg fant det ironisk at det først står: "Hvordan bli man full som en alke? SOL guru svarer deg"! Da har du tydeligvis ikke lest hva det står. Det er et spørsmål om hvor uttrykket "full som en alke" kommer fra. Lenke til kommentar
Strange_quark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Og som en liten digresjon kan det nevnes at alle svømmere barberer hele kroppen. Glatte som barnerumper hele gjengen! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hele kroppen? Inkludert...? Nei, ikke svar... vil helst ikke vite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå