Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hjelp, prøver å date en vanskelig dame:S

Gjest Emmo

Anbefalte innlegg

først vil jeg bare beklage mine gramatiske feil. skal prøve å fatte meg i korthet.

denne dama er faktisk litt kjent får å vere litt vannskelig å forstå. fikk vite at ho liker meg igjennom bestevennina hennes som er sammen med broren min av alle ting.

jeg liker ho, og ho liker meg, så jeg skjønner ikke hvorfor ting er som de er.

jeg har vert en vanlig god venn med ho i en måndes tid, men prøvd å nerme meg litt gradhvis.

valentinsdag: vi hadde fest hjemme hos meg, jeg tok ho med ut og vekk fra de andre. ga ho en rose og forklarer i en småberuset tillstand at jeg liker ho mer enn ho aner osv. vi godsnakker litt. men responsen jeg fikk var noe sånt som: "du er søt snill og grei liksom, men jeg hvet ikke jeg"

det sies at ho liker meg og at ho prater mye om meg, men når jeg prøver å snakke med ho er det akkurat som ho ikke vil ha noe med meg å gjøre. ho er opptatt av alt annet liksom. ho gir meg liksom ikke oppmerksomhet i det hele tatt på en måte.

----

tror ho er redd og har hatt dårlig erfaring med tidligere typer. men ho kan da idetminste prate med meg om det hvis ho liker meg og jeg har gjort det klart at jeg liker ho. jeg skjønner det bare ikke. hva kan jeg gjøre? jeg er ikke så flink med damer og setter stor pris på all hjelp jeg kan få

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at det er mange som overser den personen en liker. Kanskje hun overser deg litt ekstra i forhold til andre?

Enten kan du bare gå til henne å si hva du føler rett ut, eller så kan du ignorere henne i en uke, da skal du se at hun gir deg oppmerksomhet iform av at hun er litt påtrengende:)

Lenke til kommentar

har sagt det rett ut til ho. er redd får å virke påtrengende så jeg tar ikke kontakt med ho. ho tar kontakt med meg på msn, men er altid jeg som må stille spørsmålene og holde sammtalene gående, men ofte så svarer ho ikke i det heletatt, selv om det er ho som tar kontakt. sammtalene blir korte og jeg meningsløse. jeg blir så forvirra.

Lenke til kommentar
har sagt det rett ut til ho. er redd får å virke påtrengende så jeg tar ikke kontakt med ho. ho tar kontakt med meg på msn, men er altid jeg som må stille spørsmålene og holde sammtalene gående, men ofte så svarer ho ikke i det heletatt, selv om det er ho som tar kontakt. sammtalene blir korte og jeg meningsløse. jeg blir så forvirra.

Hun vil du skal gjøre jobben, make her needy :D

Lenke til kommentar

har en misstanke om at jeg bare er et andrevalg egentlig. har sett ho la seg flørte med av en type. men er sant det runarl sier, ho overser meg litt ekstra.

Lenke til kommentar

skal gjøre mitt beste:) innviterte ho med på en kaffeshoppe neste uke får å bare prate:P

takk for innspill og hjelp. la oss håpe på det beste:)

Lenke til kommentar

hmmf... må nesten bare få dette ut :ermm: jeg hvet ikke hva jeg skal tenke eller tro. denne dama gjør meg gal. jeg bare lurer på hva dere tenker om denne sammtalen som vi hadde på msn i sta.. (dette er bare et lite utklipp)

Jeg sier:

en kjenning av en kammerat av meg var på Tv'n i stad

sån dokumentar oppleg

han har mista hukommelsen.

Dama sier:

Hehe..

Exen min står det 5 annonser om i hver eneste avis

Jeg sier:

hvordan da?

Dama sier:

rana statoil

Jeg sier:

syk fyr. håper ikke du fortsatt har kontakt med han

Dama sier:

faktisk jo, han ringte istad..

Jeg sier:

høres ikke helt stabil ut om du tillater meg å si det

Dama sier:

hehe alle seier d,, men han e faktisk evig greii noen ganger, md meg hvertfall ^^ hehe

Jeg sier:

yea. kjenner et parr crazy karer jeg og

Dama sier:

mm

han rinte meg i stad, å va på dårlig humør å sånn =/

for e spørte om han kunne komme te byn å møde meg å sånn liksom

Jeg sier:

har du fortsatt følelser for x'n din?

Dama sier:

Nei.

Vil bare møde han, for savner å gå med han å sånn, som ein venn liksom.

Jeg sier:

søt du er på det bilde foresten

Dama sier:

hehe, takk =)'

må ærlig innrøme at jeg liker svært dårlig å idetheletatt snakke om X'n hennes... er dette noe hun bruker bevist? jeg har så mange tanker i hue at jeg får vondt av å tenke :hm: blir sint og leimeg og alt på en gang.. hva er deres formeninger om dette? :hm:

Lenke til kommentar

merkelig dame ja. Ikke følelser men liker han som venn. guttevenner er skummelt, spesielt x'r. Han har jo værtfall baktanker. Du skulle sagt at du ville blitt sjalu..

Lenke til kommentar

Må faktisk seie meg einig med Brutal_Mann.

Virker som jenta er det ein kan kalle "Badboy-lover" det vil seie at det kan hende at dokke blir i lag ei lita stund.

Men det kjem til å ende opp med at du blir for "pjuskete" for ho, og ho går tilbake til Ransmannen sin.

Dess fortare du droppe hos dess betre.

Lenke til kommentar
Ta med deg kameratene på en liten tortur-runde, og rydd konkuransen av banen. Deretter betror du deg til henne, og forteller at du ikke klarer å se henne sammen med andre.

Funker fett på èn type jenter i allefall!

Hadde funka på meg <3

Men seriøst. Man kan ikke redde alle. Vil hun henge seg på evig greie kriminelle crazy karer, så la henne gjøre det.

Lenke til kommentar

Høres ikke noe ut som et prosjekt dette. Er bare å legge henne på hylla. Synes ikke ho viser tegn til interesse og bare leker her. Du skal bare drite i ho og vær stein hard. Du trenger ikke å bruke tid eller energi på henne. Du er bedre enn omså;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...