pjuik Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skriveren er nesten helt ny, og den fungerte fra første stund da jeg satte i usb-kabelen. Skulle printe ut noe idag etter at den har stått ubrukt et par uker. Men det nytter ikke å få den til å printe ut. Har reinstallert hplip-3.9.2, og Ubuntu (8.10) finner skriveren, men ikke noe utskrift. Hva kan ha skjedd? Eneste jeg har gjort siden sist den fungerte er at jeg har oppdatert systemet med automatisk oppdatering om det kan ha noe å si. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har du prøvd å koble printeren i en annen PC? Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Koblet den til en annen pc med Ubuntu hvor den også har fungert tidligere. Ubuntu fant den , men ingen utskrift. Hvis jeg slår den av og på, (på begge pc'ne) kommer denne meldingen: "HP Laserjet P1005 requires a proprietary plugin, run hp-setup" Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kjør hp-setup davel! Du har sannsynligvis en haug med "hp-ettellerannet" programmer på pc'n din Lenke til kommentar
pjuik Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Eh.. kjørte hp-setup, og da fungerte den igjen. Men hvordan kan den slutte å fungere sånn uten videre? Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det kan skyldes en oppdatering for eksempel. Lenke til kommentar
GunnarK Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skyldes ofte at kjernen på linux er oppdatert. Da må ofte drivere installeres på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå