Wæsp Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei, sitter her og irriterer meg så til de grader av at maskinen min har blitt treigere i det siste. Hva kan jeg gjøre for å forbedre dette? Slette programmer? Diskdefragmentere? Diskopprydding? Er alternativ er jo å formatere, men det gidder jeg ikke.. Håper på raskt svar -Fredrik Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Kjør CrapCleaner, flott program som fjerner mye skrot og fikser registerfeil. Kan anbefales. Mvh Håkon Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Okei, kan prøve det nå Takker for kjapt svar Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 kan begynne med å defragmentere, så laste ned og kjøre http://www.ccleaner.com/ Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Defragmenterte i går kveld, så tror jeg hopper rett til CCleaner Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Er vel lurere å kjøre CCleaner først er det ikke? Endret 20. februar 2009 av SkoMedHull Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skaff Autoruns fra Microsoft Sysinternals og se hva slags greier som starter opp når Windows starter. Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Lastet ned og kjørte CC nå, ser ut som et veldig bra program Takker Skaff Autoruns fra Microsoft Sysinternals og se hva slags greier som starter opp når Windows starter. Går ikke det ann å sjekke hvis du skriver inn "msconfig" elns fra "Kjør" på startmenyen? Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Lastet ned og kjørte CC nå, ser ut som et veldig bra program Takker Skaff Autoruns fra Microsoft Sysinternals og se hva slags greier som starter opp når Windows starter. Går ikke det ann å sjekke hvis du skriver inn "msconfig" elns fra "Kjør" på startmenyen? Autoruns viser mer. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Lastet ned og kjørte CC nå, ser ut som et veldig bra program Takker Skaff Autoruns fra Microsoft Sysinternals og se hva slags greier som starter opp når Windows starter. Går ikke det ann å sjekke hvis du skriver inn "msconfig" elns fra "Kjør" på startmenyen? Kan evt bruke ccleaner til det også Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Kan evt bruke ccleaner til det også Fant ut det jeg og Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Viser uansett ikke like mye som Autoruns. Start Autoruns, trykk på ESC, gå i menylinjen, velg options og hak for på "verify code signatures" og "hide Windows and Microsoft entries" Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 For komplisert xD CCleaner var rett og slett magisk <3 Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hehe, veldig enkelt og greit Lenke til kommentar
Wæsp Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Tusen takk, SkoMedHull Får bare håpe at maskinen starter litt kjappere og blir litt kvikkere nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå