Buckzie Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ok folkens! nå er det påtide med ny pc her i huset! Og selfølgelig snur jeg meg til dere for hjelp! :O Her er de 2 kandidatene: Acer: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=426335 Asus: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=406975 Er det noen som kan gi meg + og - med vær av dem? Om dere vet noen andre PCer som er på likt nivå, både i pris og ytelse, så gi meg gjerne tips (: Enda en ting, det jeg er ute etter, er en pc som i hovedsak vil klare å kjøre WoW, Cs:s og 1.6, COD5, i tilegg til å ha bra grafik, lyd og en god... ja.. pc (: håper noen der ute kan hjelpe (: P3ace ^^ Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 asus sin har bra cpu og vga kort. men i forhold til acer så er asus nybegynner innenfor laptop. gå for acer Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg ville valgt Asus. Har dog ikke erfaring fra akkurat disse modellene, men 15.4" asus vs acer har jeg bra erfaring med. Asus er jevnt over bedre bygget, mer solid, bedre kjøleløsninger. Asus bruker (vanligvis) LCD paneler av svært god kvalitet. Acer har jevnt over bedre batterilevetid ann asus. Ytelsesmessig er de vel relativt like, står ingenting spesifisert om det er DDR2 eller DDR3 minne på skjermkortene på disse. hvis det er samme minnestandard på begge er asusen litt bedre på skjermkort. Tror du har truffet ganske bra pris/ytelsesforhold med begge disse maskinene, og jeg vil tro du vil bli fornøyd uansett hvilken du velger. Min favoritt er som sagt asus grunnet byggekvalitet/kvalitetsfølelse vs acer. Er batterilevetid viktig er asus kjent for å ha svakere batterilevetid enn de fleste konkurrentene, så det bør du ha i tankene om det er viktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå