Tuxxxie Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei der! Jeg tenker på å utveksle til usa 2010/2011 og ser allerede på mulige organisasjoner. Jeg synest det er veldig vansklig å bestemme seg. Jeg skal ikke gå etter pris, men kvalitet! Det står egentlig mellom AFS eller aspect. Men har også sett litt på EF og explorius. Om du har noen andre anbefalinger, eller har noen erfaringer med noen av disse ville det vert til hjelp! Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei der!Jeg tenker på å utveksle til usa 2010/2011 og ser allerede på mulige organisasjoner. Jeg synest det er veldig vansklig å bestemme seg. Jeg skal ikke gå etter pris, men kvalitet! Det står egentlig mellom AFS eller aspect. Men har også sett litt på EF og explorius. Om du har noen andre anbefalinger, eller har noen erfaringer med noen av disse ville det vert til hjelp! Her står det en del: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561409 Ha en fin tur :!: Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hold deg unna EF ihvertfall, fra min jobb på Gardermoen har jeg sett mye som ikke fungerer hos EF, desverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå