Kaggen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hei Tenkte det hadde vært gøy å følge med på ferden til Stolt Island som skal på prøvetur i dag eller i morgen. Den går da fra Florø og ned til Sognefjorden og skal være der et par døgn, og så returnere. Lokalavisen Firdaposten har et slikt AIS-kart men det rekker ikke helt til Sognefjorden. Så er det noen som vet om et nettsted som har kart som dekker området jeg spør etter? Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Fant noe som heter Shiplog på oddstol.no der man kan bruke et Java-program. Noen som vet om det koster noe? Lenke til kommentar
jonlem Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 http://www.navcom.no/aislive/index.aspx Det er det nærmeste jeg vet om.. men kunne ikke se om det var noen sognefjord der. Såvidt jeg vet er AIS i utgangspunktet noe man må betale for, og jeg mener muligens kystverket eller noe har ei side man kan logge inn på. Men er veldig usikker, så ikke ta det helt for god fisk(ebåt) Ville bare dele den navcom-linken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå