snillekim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Trådstarter har to valg: Kreve å få tilbakebetalt for utgifter til pc-klinikk. Eller reklamere på arbeidet. Jeg ville krevd de pengene tilbake, og heller fått andre til å fikse maskinen. Eller fikset det selv da. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Han kan også kreve å få tilbake pengene for arbeid pluss heve kjøpet dersom selger ikke klarer å sette opp XP med alle drivere fungerende slik som lovet. Nå virker det som om han har valgt å betale for arbeidet, og selv legge inn Vista på nytt. Dumt spør du meg da han i det minste kunne ha krevd å få tilbake pengene for servicen. På en annen side er det helt opp til kunden. Lenke til kommentar
pooh_09 Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Så dere måtte betale for oppsett av XP selv om det ikke fungerer? Hvordan i all verden klarte de å argumentere for det? Nei - du misforstod. Vi betalte ingen ting når vi hentet maskinen (med xp - og resten på halv tolv). Skulle de sette den tilbake til Vista - forlangte de 1.200,-. Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Ok, da er jeg mer med. De kan uansett ikke kreve å ta 1200 kroner for å legge inn Vista igjen. På en annen side er det ganske enkelt å gjøre det selv, så jeg hadde nok heller ikke stått og kranglet med selger om dette. Det at du i det hele tatt fikk det som beskjed er en annen sak. Personlig hadde jeg bare levert tilbake maskinen, og handlet et annet sted. Håper uansett at du blir fornøyd med maskinen. Det er strengt tatt det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå