Caitlin Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg har fått låne et spill til PS2 som heter Drakan 2- the ancinents gates. Er snart ferdig, men står fast, jeg har kommet til "the flesh mage, han som tar huden av unge kvinner. Jeg får ikke tatt han, og møter mange Golems når jeg løper vekk, da kommer jeg heller ikke videre. Jeg veit jeg må ha golems staff for å ta golemene, og at sjelen til flesh mage er i en krukke eller noe slikt, men hvor? Hva gjør jeg? Caitlin Lenke til kommentar
balder Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 EG ER NÅ KOMMET TIL EIN VERDEN SOM EG SKAL DREPE SNOTMAW. DET ER INNE I EIN VERDEN SOM DET ER EIN HAUG MED RØDE DRAGER. PROBLEMET MITT ER AT EG IKKJE KOMMER MEG UT IGJEN DEN INNGANGEN SOM EG KOM INN. VEIT DU KVA SOM ER ÅRSAKEN? EG HAR DREPT DRAGENE, SNOTMAW OSB., MEN FORTSATT SÅ KOMMER EG MEG IKKJE UT AV VERDENEN. ER DET NOKO EG HAR GLEMT ELLER DET FEIL I SPILLET? HÅPER DU HAR EIT GODT TIPS! Lenke til kommentar
Caitlin Skrevet 16. september 2003 Forfatter Del Skrevet 16. september 2003 Ja jeg husker snotmaw, det er inni i en hule er det ikke?, hvor du da blir stengt inne når du skal kjempe mot snotmaw, og når du har tatt han får du øksa eller sverdet hans eller hva nå slags våpen han har. Jeh mener å huske at det bare er å gå videre, du behøver ikke å gå samme veien som du kom, det kanm vel tenkes at du har gått deg bort litt, se på kartet hvor du er. kartet hjelper alltid. Lenke til kommentar
balder Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Hei! Eg har kommet meg ut av denne hulen som Snotmaw var og gått heile vegen tilbake og opp fjellsiden, men når eg skal komme meg ut igjen der eg satte fra meg dragen så går det ikkje. Eit eller anna gjør at eg ikkje kommer meg ut. Er det feil i spillet? Eller er det noko eg har gløymt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Ta en titt i en av Walkthrough'ene (løsninger) HER (weblink) så finner du nok ut av det. PS. Ganske komisk navn, snotmaw direkte oversatt betyr Snørrkjeft Han er så ond at han faktisk spiser sine egne buser. Lenke til kommentar
balder Skrevet 16. september 2003 Del Skrevet 16. september 2003 Eg har lest igjennom desse fra før, men det står ingenting om dette problemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå