olehenri Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tenkte man kunne starte en tråd der man legger fram Sitt Karriere lag, statistikker og utvikling osv. Artig å lese hva andre bruker og hvordan de gjør det! Jeg startet en ny karriere med Man.Utd for ei stund siden og har akkurat startet på Sesong 2 og kjører på Verdensklasse som nivå. Første Sesong brukte jeg 4-4-2 Taktikk og med hovedsaklig denne oppstillingen. VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Ronaldo - Henriksen ( meg selv ) - Scholes - Tosic Welbeck - Tevez Endte opp som seriemester med V25-U5-T8 statistikk, og 80 poeng. Vant også Ligacup Engelsk Cup og Community Shield. Nå til sesong 2 har jeg gjort en del forandringer i laget, fikk også faktisk tilbud på 56mill Dollar fra Bolton ( !!!! ) på Vidic, noe jeg ikke kunne si nei til selvom han ikke var på salgslistendette ga meg jo mye penger på bok så jeg har fått råd til å oppgradere alt på forsvar, midtbane, fysikk, speiding , stadioen osv. Nye spillere er handlet inn også for å forsøke litt forskjellig og bruker nå denne lag oppstillingen stortsett, med litt forandringer selvsagt. VDS Rafael - Ferdinand - Garay - Evra Ronaldo - Henriksen - Lozano - M.Ameobi Vela - Welbeck Benk: Qsjakk Evans Possebon Scholes Tevez Tosic Rooney Liker å bruke ukjente spillere og særlig unge, så får prøve meg fram å se hvordan denne sesongen går! Spytt ut det dere har også! Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg startet med Dag & Red i Coca Cola Championship 2. Er i Premier Leuage nå, men jeg husker ikke helt laget... Tror det var: Jarstein Simpson - Woodgate - Karadas - Marcelo Walcott - Skjelbred - Brown - Quaresma Lennon - Vela Spiller på Proffesjonel... Synes det er artig å begynne med et halvt stjerners lag og få de høyt opp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå