GZ~ Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg ønsker å ta ned et trådløst signal et annet sted i huset for så å fordele dette videre ut i et kablet nettverk. Er det dettte som kalles Wireless Distribution System (WDS)? Hva slags routere er det som har denne funksjonen? Kan denne gjøre det? Det er N-nettverk det er snakk om. Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Har ikke vært borti denne problem stillingen her før. Men mulig at du må kjøre ad hoc mellom to AP for å få til dette. (Regner med det) Og da begrenser du deg til å ikke kunne koble andre noder til trådløst. Men er ikke sikker. Endret 21. februar 2009 av The_Saint Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det er ikke WDS. Eneste kjipe er at denne ikke er N. Denne gjør jobben feks. Men denne er Endret 21. februar 2009 av Jaguaren Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det er ikke WDS. Eneste kjipe er at denne ikke er N. Denne gjør jobben feks. Har den selv, veldig bra Endret 21. februar 2009 av Rockna Lenke til kommentar
GZ~ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Det burde jo ikke være noe problem. Det er bare snakk om at routeren får internettsignalet og lansignalene via wlan istedet for gjennom kabel. Men hva heter funksjonen jeg skal se etter? Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Du skal ha det som er linket til, et klientkort som også kan levere ut LAN. Men seff, du kan endelig lage deg et WDS for å gjøre det vanskeligere. Og den du linker til kan kanskje brukes, men da i sammenheng med et tilsvarende produkt, så da spørs det hva som brukes fra før av. Lenke til kommentar
GZ~ Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg ble anbefalt utstyr som sender nettverkssignal gjennom strømnettet, er det noen som har erfaring med det? Jeg bor i et borettslag, hvor stopper signalet mitt? Vil hele borettslaget kunne komme inn på nettverket mitt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå