Skallbaink Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Kan dette kortet stille multiplieren opp og ned som en vil??? Og er AIHUB som jeg er forstått bedre enn JIHUB på AMD XP1700+ på en Tbred B.? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 en url hadde vært fint.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...10&GrpID=9&s=pl er det det du mener? mvh jens :smile: Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Oppgraderte PC'en i forrige uke med kortet nevnt ovenfor+ 256MB Twinmos 3200 minne. Er veldig fornøyd, i og med at du så og si kan gjøre hva du vil når det gjelder overklokking i bios. Sjekk tester på forumet, kortet har blitt nøye vurdert der. Står mye relatert til overklokking der. Hilsen Øystein Lenke til kommentar
Skallbaink Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 AIUHB er ikke lett å komme over , men hva er beste sjangse for å få tak ien, må en gå ut til pc sjapper å se hva de fysisk har på lager? Siden jeg bor i Bergen, hadde det vært greit med noen tips på hvor en kan henvende seg for å komme over en f.eks. XP2100+ med AIUHB stepping Ja det er det hk som er i linken, lurer bare på om en med dette kortet kan stille multiplieren ned også, jeg vet det går an å stille den opp. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 ja dette kortet skal kunne det fordi det er et 8rda+ med vga sku je tru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå