Gå til innhold

Test: Samsung B2700

Anbefalte innlegg

Det er bare en ting å si om denne telefonen, nemlig ubrukbar.

Kan leve med noe knotete menyer og dårlig kamera, men det faktum at den har en blåtann som ikke fungerer er for dårlig.

Den fungerer ikke tilfredsstillende med min originale Toyota handsfree og den fungerer ikke i det hele tatt på min Parrot CK3100 handsfree. Med Parroten går telefonen fullstendig i heng slik at jeg må ta ut batteriet eller slår seg av.

Softwareoppdatering er ikke mulig, ihvertfall finner jeg det ikke i telefon/nettside/medfølgende program.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+1234560
God lydkvalitet, store taster og tåler mye. B2700 er rett og slett en god telefon.

Les mer

Har hatt denne telefonen i omtrent 1 år nå. Telefonen fungerer greit for meg. Har tålt mange turer i gulvet, vann og regn. Problemet med den er at den nå har fått "nokiasyndromet", dvs. at den plutselig er avslått helt uten grunn. Skjer noen ganger for dagen. Skal sende den inn og høre hva moobi sier... Ellers hører man bra hva andre sier i høyttaleren, men mikrofonen er helt elendig. Det er et knøttlite hull som skal ta inn lyden, og alle jeg ringer til klager på at de hører meg dårlig. Videre er heller ikke batteriet noe å skryte av, dersom man ikke slår av 3G må man lade den en gang i døgnet. Har også problem med at den henger seg opp noen ganger når man skal avslutte en samtaler. Må ta ut hele batteriet for å få den igang igjen. Men som sagt, den tåler julign.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...