EinarEriksen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 God lydkvalitet, store taster og tåler mye. B2700 er rett og slett en god telefon. Les mer Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hva er meningen med flaskeåpneren på den? :S Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Feste den fast på klær, ikke det er like lett å fiske frem mobilen i innerbuksa når man har boblebukse på over og hansker itillegg. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hvordan takler den varme og div metall i støvform? Lenke til kommentar
IngarStene Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 "Sonim har en ny telefon på vei som skal tåle enda mer enn B2700, nemlig XP3. Denne telefonen vil vi teste så snart som mulig. " På veg? Denne har vært i butikkene siden legne før jul.. Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Må si meg enig i terningkast 5 på denne. Etter et par ødelagte nokia 5310 på kort tid bestemte jeg meg for at min neste telefon skulle bli noe som tålte litt mer. Planla å kjøpe Sonim XP3 , men var litt skeptisk til prisnivå,etc, og når denne samsungen nettopp hadde blitt tilgjengelig satset jeg penga på Samsung for første gang. Telefonen har gjennomgått diverse slag,lett vannsprut,masse støv og enda litt til iløpet av 1mnd Og bærer ikke noe preg av dette. Tekstmeldinger er litt knot for en som er vant til nokia og Sonyericsson. Den medfølgende karabinkroken var kjempekjekk helt til reimen den henger på gikk istykker av tretthetsbrudd. Så den holdt ikke håndverkerstandard. Dette medførte at jeg mistet telefonen i snøen hvor den ble liggende helt til jeg var klar over at jeg hadde mistet den. Men alt i alt er jeg storfornøyd:) Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Teit at man må skru av ordlisten hver gang man skal skrive en melding BARE den detaljen ville hindret meg fra å kjøpe den. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dere kan ikke ærlig talt mene at en mobil til 1700kr som har GPRS, Edge og 3G har lite teknologi. Dette er jo mye teknologi for pengene. Det er også helt utrolig at dere våger å gå så langt som å være negative fordi den mangler WiFi, noe som ikke forventes av en slik telefon. Det er ikke ment å være noe teknomonster! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Flott. Da ser det ut til at en har funnet sin neste mobiltelefon. Den ordbok-tingn er jeg allerede vant med ifra den gamle tardish Samsung-telefonen jeg sitter med ifra før av så det går nok bare greit Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nei, kunne ikke tenke meg denne telefonen,, noen småfeil som irriterer mer en de burde! Lenke til kommentar
runela Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kanskje dette blir min neste arbeidsmobil siden jeg jobber på anlegg Lenke til kommentar
Ventil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg har denne telefonen. Det dere sier om sms er ikke helt riktig. Når jeg blar (med 0-knappen) gjennom ordene kan jeg trykke mellomrom når jeg har funnet det riktige ordet, og det blir stående. Om man vil endre et ord man har skrevet er det bare å å gå tilbake til ordet og trykke 0 en gang, så kan man endre det uten å måtte slette det. Det eneste jeg har å utsette er at når man vil ha stor bokstav må man trykke to ganger på *, trykker man én gang kommer man til tall. Burde vært motsatt der. Jeg personlig synes denne telefonen er mye enklere enn min SE K750i å skrive sms med. Joystick er noe herk. Jeg kjøpte denne telefonen fordi denne ikke blir ødelagt av å ligge i lomma, slik som mine to tidligere Sony Ericsson-telefoner har blitt. Lenke til kommentar
Ventil Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) En ting til når det gjelder sms, det finnes en symbolmeny: Valg->5 Inndatametode->8 Symboler. Når det gjelder T9 som ikke kan skrues av; helt greit for meg, trenger ikke det uansett. Det andre minuset: Stor og klumpete, ja, men veldig god å holde i. Som ekstra informasjon: Kompasset funger greit nok, men er kanskje ikke helt nøyaktig. Høydemåleren er veldig unøyaktig. Jeg har målt både 30 og 300 moh. hjemme i leiligheten. Været har nok skylda for det, siden det påvirker lufttrykket. Endret 22. februar 2009 av Ventil Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) PS. At den innebygde nettleseren ikke er den beste, gjør igrunnen ikke så mye. Jeg ville jo uansett brukt Opera Mini, og med den funker internett ypperlig. Det er litt tricky å installere Opera Mini ved å laste ned via PC, så jeg anbefaler heller å gå til operamini.com med den innebygde nettleseren. Da går det greit og kjapt å få det installert. (edit: oppdaga at det sto et sted i testen som jeg ikke hadde sett. jaja) Endret 24. februar 2009 av anderfo Lenke til kommentar
svelmohonning Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Kjøpte B-2700 i november 08. Har ikke hatt Samsung før, så det var en del ny "logikk" å vende seg til. Virker robust og bra, akkurat det jeg var ute etter. Har hatt noen slike "villmannstelefoner" nokia, ericson og to siemens. De to siste var like macho som Jan Thomas. Ble ikke så gamle, med andre ord. Hadde stort håp om at B-2700 skulle være bedre enn disse, og slo fra meg SE 702 fordi jeg hadde hørt at det var mye feil med dem, og hadde en ide om at Samsung var mere stabil sånn. Stor skuffelse!! Rett før jul slo B-2700 seg vrang og forlangte PIN-kode hele tida, slo seg av OSV!! GRRRRRR! 6 uker på verksted! 3 uker i orden, så samme feil omigjen!!!!!! Er på verksted enda! Flere med samme erfaring? Blir det ikke bedre nå, blir den byttet i sonim!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Mitt eksemplar har nettopp ankommet i dag så en får se om jeg er like heldig som personen ovenfor Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 @svelmohonning Har nettopp levert inn min B2700 til service. Begynte plutselig å slå seg av bare du la fra tlf på bordet eller rystet den litt. irriterende og fuglene vet hvor lenge det er til jeg får den tilbake.. Bekymringsverdig at du har fått samme feil igjen. flere som sliter med samme???? Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Min tlf har fungert utmerket siden jeg kjøpte den i starten av oktober. For dere med trøbbel: Den finnes vel lover som avgjør hvor lenge dere kan risikere å vente på slike reparasjoner? http://www.lovdata.no/all/tl-20020621-034-006.html Lenke til kommentar
Horrund Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Min 1 mnd gammle Samsung B2700 "tok kvelden" etter noen ganger opp og ned av lomma.. (???) mer skulle ikke til... "Fysisk trykkbelastinig og ødelagt LCD skjerm", sa reperatøren. Ingen Garanti !! Mobilen er ok utstyrt og fungerer til det meste....men nå har jeg blitt veldig skeptisk.. Tåler den ikke mer !!!!??? Noen her som har problem med LCD skjermen ??? Lenke til kommentar
ioan Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 jeg har den mobilen men er ikke bra,jeg angrer at jeg kjøpte den.Falt fra 60 cm og fikk sprek i kjerm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg