lando calrissian Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg tenkte å prøve denne metoden i helgen: Jeg lurer på om norske 50 øringer er noe lunde lik pennies og om jeg kan bruke dem istedenfor. Endret 20. februar 2009 av lando calrissian Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Wow, det så litt pro ut. Jeg tror nok det skal funke btw, så rimelig likt ut som norske femtiøringer. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy f*** for noe bullshit!! også så amatørmessig... Er ikke redd for statisk elektrisitet han der, lol BTW, det er ingen garanti for at det der funker... Har testet med kjølebrikker som er bedre enn det der, og det funket heller ikke lenge... Har foresten testet alle måter som finnes, og noen bokser funker lenge, mens andre funker et par timer. Det er foresten bare GPU som skal overopphetes, og IKKE cpu, så håndkle trikset kan fort gjøre ting værre Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke glem att dere har 5 års garanti i norge, gjøre dette vil garantert ødelegge garantien deres. Husk att det er ikke samme feil på alle xboxer som gir 3 røde lys. Trådstarter har mest sanynlig en moddet xbox, og da går vel garantien ut. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke glem att dere har 5 års garanti i norge, gjøre dette vil garantert ødelegge garantien deres. Husk att det er ikke samme feil på alle xboxer som gir 3 røde lys. 5års garanti?? hvor har du det fra?? Her i landet har man 5 års REKLAMASJONSRETT, og det er ikke det samme som garanti Trådstarter: Du kan ikke uten videre bruke 50øringer heller, uten å vite at de har NØYAKTIG den tykkelsen som kreves, er de for tynne, så vil de ramle ut av konsollen, og er de for tykke, så risikerer du å skade hovedkortet... Så hvis du ikke har åpnet den før, så sender du den inn til ms. Har du vært så dum å åpnet den uten å helt vite hvordan, så selger du den, eller sender den til noen som er dumme nok til å gi deg garanti på jobben Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 X-clamp er verdt å prøve om du allerede har åpnet konsollen din. Utførte dette på min backup konsoll nylig, med suksess. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 X-clamp er verdt å prøve om du allerede har åpnet konsollen din. Utførte dette på min backup konsoll nylig, med suksess. Ja, det funker noen ganger,men det er VIKTIG at man bruker riktig skiver, slik at man for nøyaktig avstand mellom chassie og hovedkortet. En tiendels millimeter feil, og det er game over for godt Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Fy f*** for noe bullshit!! også så amatørmessig... Er ikke redd for statisk elektrisitet han der, lol BTW, det er ingen garanti for at det der funker... Har testet med kjølebrikker som er bedre enn det der, og det funket heller ikke lenge... Har foresten testet alle måter som finnes, og noen bokser funker lenge, mens andre funker et par timer. Det er foresten bare GPU som skal overopphetes, og IKKE cpu, så håndkle trikset kan fort gjøre ting værre Om du virkelig er kjennt med statisk elektrisitet så vet du at det ikke gjør allverdens å ta på komponenter under de rette forholdene. Lenke til kommentar
lando calrissian Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 X-clamp er verdt å prøve om du allerede har åpnet konsollen din. Utførte dette på min backup konsoll nylig, med suksess. Ja tror jeg heller går for x-clamp fixen. Virker enkel nok den, men bestilte du dette kitet eller kjøpte du deler selv? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke glem att dere har 5 års garanti i norge, gjøre dette vil garantert ødelegge garantien deres. Husk att det er ikke samme feil på alle xboxer som gir 3 røde lys. 5års garanti?? hvor har du det fra?? Her i landet har man 5 års REKLAMASJONSRETT, og det er ikke det samme som garanti Han jobber for xbox kundesupport så han vet nok hva han snakker om.. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ikke glem att dere har 5 års garanti i norge, gjøre dette vil garantert ødelegge garantien deres. Husk att det er ikke samme feil på alle xboxer som gir 3 røde lys. 5års garanti?? hvor har du det fra?? Her i landet har man 5 års REKLAMASJONSRETT, og det er ikke det samme som garanti Han jobber for xbox kundesupport så han vet nok hva han snakker om.. lol, han gjør jo ikke det da... En xbox kjøpt i norge, har IKKE 5års garanti Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 X-clamp er verdt å prøve om du allerede har åpnet konsollen din. Utførte dette på min backup konsoll nylig, med suksess. Ja tror jeg heller går for x-clamp fixen. Virker enkel nok den, men bestilte du dette kitet eller kjøpte du deler selv? Ville ikke brukt den guiden der, fordi den måten han overoppheter på, er ikke bra. Og skruer og skiver for du for rundt 30kr i en maskinforretning, men du må ha skruer og skiver med RIKTIG størelse/mål, eller kjøpe ferdige sett, disse får du også her i landet, men da til ca 100kr Lenke til kommentar
xboxsupport Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) -- Endret 3. juli 2009 av xboxsupport Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 X-clamp er verdt å prøve om du allerede har åpnet konsollen din. Utførte dette på min backup konsoll nylig, med suksess. Ja tror jeg heller går for x-clamp fixen. Virker enkel nok den, men bestilte du dette kitet eller kjøpte du deler selv? Eg bestilte eit sett fra ebay i fjor ein gang. Det inneholdt noe ala den du linker til. Mulig det settet eg bruke ikkje hadde disse spring skivene, men dobbelt opp med kompakt skiver istedet. Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har testa x-clamp, og det funka fint. Et par uker. Så kom ringene igjen. Ser på meg selv som over gjennomsnittet hardwarekyndig, men det er mye mulig at jeg har skrudd på kjøleribba på feil måte. Det visst veldig viktig å skru den gjevnt fast. Så enten er det det jeg gjorde feil, eller så funker ikke x-clampen i alle tilfeller... Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har testa x-clamp, og det funka fint. Et par uker. Så kom ringene igjen. Ser på meg selv som over gjennomsnittet hardwarekyndig, men det er mye mulig at jeg har skrudd på kjøleribba på feil måte. Det visst veldig viktig å skru den gjevnt fast. Så enten er det det jeg gjorde feil, eller så funker ikke x-clampen i alle tilfeller... Litt OT, men hvorfor kjøper du spill hvis du modder?(Går ut ifra det, siden du er så aktiv i " spill under 300 kr" tråden:P) Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Litt OT, men hvorfor kjøper du spill hvis du modder?(Går ut ifra det, siden du er så aktiv i " spill under 300 kr" tråden:P) Hehe, kjøper alle spill jeg liker. Har moddet box for å teste spill (og evt. spille dem før release), men gir penger til de spillutviklerne jeg mener fortjener det. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Litt OT, men hvorfor kjøper du spill hvis du modder?(Går ut ifra det, siden du er så aktiv i " spill under 300 kr" tråden:P) Hehe, kjøper alle spill jeg liker. Har moddet box for å teste spill (og evt. spille dem før release), men gir penger til de spillutviklerne jeg mener fortjener det. Høres faktisk meget fair ut Selv har jeg ikke tuklet noe med boxen min enda, tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller.Men litt fett er det da, med modda 360 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå