Gå til innhold

Er virkelig innvandrere SÅ kriminelle?

Anbefalte innlegg

Også Oslo nærmer seg den utvikling vi ser i Malmö, sa hun og omtalte situasjonen i Rosengård slik: –Sharialoven har tatt over fullstendig. Svensk lov er satt til side. Vi ser flere tegn til det allerede. Det er bedre å stoppe før det er for sent

Ja, la oss gi et hus til innvandrer familier i norske områder... Hvis det blir fordyrt, kan vi jo sende alle innvanrere ut av landet?!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Alle uten papirer, som har vært innom andre sikre land først og som er mindreårige kan med fordel avvises på dagen.
Problemet her, er at Norge som medlem av FN, ikke har lov til å snede ut noen som kommer fra ett land der det er fare for ens liv. Ikke en gang om det er tvil om en er derfra.
Dette er ikkeno problem da nesten ingen kommer til Norge som første sikre land. Vi kan altså med god samvittighet og etter alle regler fra FM bare sende sem tilbake til det forrige trygge landet de var i.
Så hvis en skal utvise papirløse, må en allerførst bekrefte hvor denne personen kommer fra. Kommer den fra ett land hvor vedkommende ikke står i fare for sitt eget liv, så ja, da har Norge rett til å sende vedkommende ut. Men så fort det er mistanke om at vedkommende er fra ett krigsherjet land (e.l), har vi ikke lov til dette!
Her er det ikke snakk om å utvise, men ikke slippe inn. Ikke la dem slippe av flyet og send dem tilbake den veien de kom.

Disse folkene kommer ikke til Norge for å redde livet sitt, men for økonomisk gevinst. Det bør de bruke helt andre ordninger enn asylordningen for å prøve seg på.

Norge, som de fleste andre land, har sagt seg villig til å ta imot flyktninger. Flyktninger som f.eks sitter fast i Yemen, får muligheten til å søke asyl i Norge. Dette er noe de ytterst sjeldent velger selv. Dermed kommer de om bord i et fly, og ankommer Norge. Så er det opp til UD og finne ut om de virkelig er fra det landet de er fra, om det er fare for livet deres, eller om de er bare såkalte "lykkejegere".
Enda en som blander sammen flyktninger og asylsøkere?
Har du en link til noe som viser ang. avfilte fingeravtrykk?
Følg litt med på nyhetene og lær deg å bruke Google. Spesielt fra Somalia er dette utbredt.
Lenke til kommentar
Masse å lese, men har enda ikke sett en ENESTE rett kilde!

Alle bare snakker uten kilder, og uten kilder, ser jeg alt på som bullshit.

Jeg skriver ikke noe jeg ikke har dekning på og poster stadig kilder, men da dette ikke passer med enkeltes verdenssyn leker de bare struts og sier de ikke har sett noen dokumentasjon.

http://www.document.no/2008/11/ssb_18000_i...kriminelle.html

På 4-5 år har andelen asylsøkere som ikke har kvittet seg med sine identitetspapirer før de søker gått ned fra ca. 15 til 5%. Selvsagt er dette en konsekvens av at Norge belønner folk for å kvitte seg med sine papirer.

Nei, det er faktisk ingen grense for norske sosialisters naivitet.

Lenke til kommentar
Jeg ser vi har forskjellige erfaringer her. Etter min erfaring så er det innvandrere som jobber hardest.

Jeg jobber på en matvarebutikk når jeg ikke går på skole. Dette har jeg gjort de siste 6 årene! I løpet av denne tiden har vi hatt en del innvandrere som har vært ansatt. Jeg har jobbet med flere somaliere, iranere, egyptere og øst-europere. Videre er det hovedsaklig innvandrere som vasker i det "kjøpesenteret" hvor matvarebutikken ligger.

Opp igjennom denne tiden har jeg lagt merke til at de som jobber hardest, er innvandrerene.

Dine erfaringe er veldig lite representative. De fleste Somaliere i Norge jobber ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...