Gå til innhold

Er virkelig innvandrere SÅ kriminelle?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
95% av disse hadde kvittet seg med reisedokumenter for å svindle seg inn i Norge. Når det første møtet med Norge er at de blir belønnet for svindel vil jeg tro sannsynligheten er meget stor for at de også vil svindle velferdsordninger senere. Ja, jeg tror mange velger det vi belønner dem for å velge.

Svindlingen skyldes forsøk på "lovlig" adgang til norske-riket. Mange kriserammede land har ingen eller lite diplomatiske forhold med Norge, slik at innvadrere kan derfor aldri reise fra aktuelle landet. Derfor reiser de til et alternativt land og viser seg å være statsborgere av det landet. Kjenner mange afghanere som kom til Norge via Pakistan, og registrerte seg som pakistanere. Da jeg spurte dem; hvorfor de gjorde det, sa de at det var den eneste mulighet de hadde for å fly inn til Norge, siden alle flyplasser var bombadert i Afghanistan!

Lenke til kommentar
Kjenner mange afghanere som kom til Norge via Pakistan, og registrerte seg som pakistanere. Da jeg spurte dem; hvorfor de gjorde det, sa de at det var den eneste mulighet de hadde for å fly inn til Norge, siden alle flyplasser var bombadert i Afghanistan!

Synes du dette er greit?

Lenke til kommentar
Kjenner mange afghanere som kom til Norge via Pakistan, og registrerte seg som pakistanere. Da jeg spurte dem; hvorfor de gjorde det, sa de at det var den eneste mulighet de hadde for å fly inn til Norge, siden alle flyplasser var bombadert i Afghanistan!

Synes du dette er greit?

Nei, så klart! Men hvordan ellers kunne afghanere søke asyl her i landet?

Lenke til kommentar
Feil igjen... Ta en tur gjennom NAV-kontoret og se hvordan ivrige utlendinger leter etter jobber.
Du er klar over at kontoret de er i gjør mer enn å formidle jobber? Og at NAV kan sette krav om at de sender et visst antall jobbsøknader ellers kutter de i støtten?

At du ser noen på NAV trenger altså på ingen måte bety at de ønsker å finne seg en jobb.

Nei, så klart! Men hvordan ellers kunne afghanere søke asyl her i landet?

De skal ikke søke politisk asyl i Norge i det hele tatt. Politisk asyl er noe som skal søkes i det første trygge landet de kommer til. I dette tilfellet høres det ut som om det er Pakistan.

Lenke til kommentar
De skal ikke søke politisk asyl i Norge i det hele tatt. Politisk asyl er noe som skal søkes i det første trygge landet de kommer til. I dette tilfellet høres det ut som om det er Pakistan.

Helt enig.... Det betyr at en del av asylsøkere her er "svindelere"!

Er du enig i at alle innvandrere bør sendes på tvangsopplæring i norsk kultur og språk?

Såklart... Når man bor i ett land, bør man jo lære seg dets regler og normer.

Lenke til kommentar
Rettferdighet? IRN vil i hvert fall ikke ta avstand fra det. Jeg har også snakket med flere på islam.no som mer enn antyder at homofile bør få dødsstraff.

Dette er "ekstrem" islam, som vi alle bør kjempe imot. De som kommer med slike argumenter har ikke skjønt en bær av islamsk lære om toleranse.

Lenke til kommentar
Er du enig i at alle innvandrere bør sendes på tvangsopplæring i norsk kultur og språk?

Skal du bo i Norge, bør du kunne snakke norsk.

Jævla analt når du kommer inn på Kiwi, hvor det sitter en innvandrer bak disken som verken kan telle penger eller snakke norsk.

Endret av TheIdanator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...