dellper Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg har tenkt å bygge meg en pc, eller kansje bare kjøpe konfiguerbare pc'er fra komplett. Jeg har ikke så stor peiling men jeg har lest en del på forum, reviews etc. Fant noe på komplett: PC i deler Er det bra komponenter ? Ser ut som en bra pris da. Håper dere kan komme med forslag på pc/pc deler som i prisklassen 6 - 8000 ,- Takk Endret 20. februar 2009 av dellper Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har tenkt å bygge meg en pc, eller kansje bare kjøpe konfiguerbare pc'er fra komplett. Jeg har ikke så stor peiling men jeg har lest en del på forum, reviews etc. Fant noe på komplett: PC i deler Er det bra komponenter ? Ser ut som en bra pris da. Håper dere kan komme med forslag på pc/pc deler som i prisklassen 6 - 8000 ,- Takk hva skal du bruke pcen til? trenger du skjerm,mus etc.? hvis ikke er dette et godt kjøp: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 Lenke til kommentar
dellper Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har tenkt å bygge meg en pc, eller kansje bare kjøpe konfiguerbare pc'er fra komplett. Jeg har ikke så stor peiling men jeg har lest en del på forum, reviews etc. Fant noe på komplett: PC i deler Er det bra komponenter ? Ser ut som en bra pris da. Håper dere kan komme med forslag på pc/pc deler som i prisklassen 6 - 8000 ,- Takk hva skal du bruke pcen til? trenger du skjerm,mus etc.? hvis ikke er dette et godt kjøp: http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10274 Ja takk , kansje jeg går for den. Det blir jo lettere enn å bygge men også dyrere.. hmm. Jeg skal bruke pc'n min til spilling mest. Er det noen som har noe jeg kan få best ytelse av pengene ? Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå