mhagen Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei! Holder på å sette sammen en CD-rom med teknikkanalyse for kajakkpadlere. Har en del videofilmer som skal være med på denne. Vet dere om et share / freeware program for videoavspilling som gir mulighet for stopp / slow motion etc. Bør være rimelig brukervenlig (selv mor skal...) Ellers er tips til hvordan jeg lager en html-hyperkobling som åpner en fil i et slikt program hjertelig velkommen... mvh MH Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 pinnacle studio er ikke sikker men spør (ca 700kr) ellers er kanskje en demo av adobe premiere noe, tror filmen kan være på ti min før du må kjøpe det elns (dette er jeg ikke sikker på) Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 har du me eller xp har windows moviemaker kanskje en slik mulighet let etter det Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Er det ikke enklere å lagre selve videofilmen i Slow motion og så spille den av på vanlig måte?? Lenke til kommentar
mhagen Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Hei Tanken er at brukeren skal kunne spille sakte frem, tilbake, stopp etc. Tror win moviemaker kan bli litt vanskelig for noen + at en del ikke bruker XP. MH Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 du tenkte på et progg der du kunne spille av i slow motion? det jeg listet opp var redigeringsprogrammer, beklager da har jeg ikke så god peiling Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Hei Tanken er at brukeren skal kunne spille sakte frem, tilbake, stopp etc. Tror win moviemaker kan bli litt vanskelig for noen + at en del ikke bruker XP. MH Jeg skjønte jo det da, men poenget er at jeg tror det kan være vanskelig å finne akkurat dette. Derfor er mitt forslag at du selv redigerer med Adobe Premier de filmene du vil ha i slow motion og så legger disse inn på cd'n. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 De fleste standalone DVD spillere har ulighet for pause, "spole" forover og bakover og slow-motion. Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 powerDVD bør virke bra til dette Lenke til kommentar
KickF Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 hmm program som spiller av video i SLOOW motion ... joa d finst eit meget glimmranes program til dette som oxo er HELT 100% Freeware ... nemlig ZoomPlayer ... dei har nettopp komt med ver. 3.0 av sin ZoomPlayer .. finest ein pro utgave som takler dvd & noe anna lureri, men standarutaven burde funke fint ... where to find the goodis ? here : http://www.inmatrix.com/files/zoomplayer_d..._download.shtml Enjoy This FreeWare ... Skulle no du trenge hjelp med video av noko slag så sjekk www.doom9.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå