Natrium Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hater sammenskviste tastaturer! Og enter-tasten SKAL vere høy... Edit: Glemte forresten å si at dette var en fin test! Flott! Helt enig med at enter skal være høy! Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg synes HP har satt standarden når det gjelder laptoptastatur. Fulltastaturet på min 8710w er bare nydelig Lenke til kommentar
tommen Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Skjønner ikke hysteriet av en høydes enter tast? Jeg har en på 2 høyder på min NW8440 som jeg bruker til jobb. Men de ørten tusen HP tastaturen til de stasjonære har jo kun 1 høydes enter tast. skjønner dette er en individuell preferanse men det er veldig likt en masse "vanlige" tastatur. Og jeg tror ikke dette burde by på noe stort problem. Ellers syns jeg FN tasten og windows tasten kan dra til helvette. Får jo faen ikke spilt Duke Nuke'em med alle de derre wisswas tastene i veien Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Dei som plages av at fn-tasten er hvor ctrl-tasten er, så må det sies at man kan fint redefinere tastaturet og bytte om på dei to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå