tormoddf Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hvis du liker å bomme på taster er denne maskinen fra MSI noe for deg. Les mer Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Synd at den ikke hadde et bedre grafikkort. Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Har desverre vert borti like dårlige tastatur selv. Min Acer Aspire 9500 har også veldig sammenklemte taster på høyre halvdel av tastaturet. Shift-knappen er smal, som på denne MSI-en, og piltastene er syltynne. Dette på en PC på 17" Widescreen Utrolig frustrerende at PC-produsentene ofrer så mye for å få plass til en numpad, som for min del nesten aldri blir brukt. Edit: skivefeil Endret 20. februar 2009 av V3gg3n Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Hater sammenskviste tastaturer! Og enter-tasten SKAL vere høy... Edit: Glemte forresten å si at dette var en fin test! Flott! Endret 20. februar 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Det tastaturet så forferdelig ut... Mildt sagt. Jeg digger tastaturet på min HP Pavilion Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sutter, tastaturet ser jo greit ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Jeg har sagt det i flere poster tidligere og sågar også startet en generell frustrasjonstråd for en tid siden; Hvorfor i hæ...te er det ikke et standard design på laptop tastaturer ? Jeg nekter plent å taste på et laptop tastatur inntil en tastaturstandardisering er gjennomført. Edit: Det finnes ikke "gode" eller "dårlige" laptop tastaturer nettopp fordi det ikke finnes noen standard. Bruker blir vant til det han/hun har og karaktrisere dette som "bra" og alt annet vil oppfattes som "dårlig". Endret 20. februar 2009 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Æ og Ø på samme tast, to ganger rett etter hverandre! Det er umulig å bomme nå! Så tragisk dette er.. Punktum og bindestrek får en halv tast mens høyre SHIFT er trippel halvert. En tilde-knapp med nærmest velocity-bestemt funksjon etter symbolene. Om ikke dette var nok, hadde maskinen gådd i standby om man bommer på Escape. Ellers bra da.. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Har prøvd denne og synes ikke tastaturet er så veldig dårlig, kan ha noe med at jeg er vant til jævelige tastatur. Lenke til kommentar
Quijote Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Tastatur blir man vant til. Etter to uker på engelsk tastatur bommer eg stadig på taster når eg skrur over til norsk (kven fann på at parentesene burde forskyves eitt hakk??). Når det er sagt, så er det norske tastaturet idiotisk dårlig lagt opp for proggere. Dersom du programmerer ofte er det verdt å gå igjennom to uker med slit og ubehag... Heldigvis kan man lage eigne koblinger for tastatur. Endret 20. februar 2009 av Quijote Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Savner tester med specs. tabell. (Helt essensielt i enhver test, IMO) Lenke til kommentar
IP Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dårlig tastatur og skjerm diskvalifiserer en bærbar pc totalt. MSI har tydeligvis bommet stygt. De lanserer en bærbar for gamere, så viser det seg at den må kombineres med docking-stasjon for å være brukbar. IP Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Akkurat dette med F-tast der ctrl skal være er noe jeg ser ofte. Det er jo helt på jordet.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 aldrig likt FN tasten. mener den hadde vært bedre plasert vedsiden av f12 tasten, om de abselutt må ha den. ellers syntes jeg at de kunne utnyttet hele bredden på maskina om de skulle ha num pad. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Når ting som er helt basic svikter i dag, da lurer jeg på hva det er som er galt. Når tastaturet er dårlig enten det er pc eller mobil, da er det ikke mye egna etter min mening. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Skjermen er av den blanke typen, som gjør at vi nesten kan se inn til naboen på andre siden av fjorden i dette bildet.Haha, herlig. Jeg er så oppgitt av denne trenden. Hadde det ennå fungert bedre i sterkt mottlys ute om sommeren, noe det heller ikke gjør. bare tull. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 disse pc'ne er for folk som faktisk trenger et portabelt 17" speil i sekken =) Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hmmmm, kunne verdt no for jenter. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Pianolakk, speil skjermer og ubrukelig taster. Snakker om utvikling!! *drømme seg tilbake til 80 tallets pansrede IBM maskiner* Lenke til kommentar
oldgiffer Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 *drømme seg tilbake til 80 tallets pansrede IBM maskiner* De fleste bedrifts laptopene til lenovo er jo av go gammel IBM panser kvalitet. Btw, at fn og ctrl er byttet om er faktisk bare vane sak. Jeg bruker både HP og Lenovo på jobben, og det tok ikke mer enn et par timer før det satt i fingrene. Nå kan jeg veksle mellom normal og unormal plassering uten det minste problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå