War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg fyrer opp Farcry 2 med 295 quadsli og får BsoD. Setter gpu og cpu til stock men får fortsatt BsoD. Jeg har hatt redlight på det ene kortet så trudde det kunne være det. For å teste fyrte jeg opp crysis warhead, der også BsoD Så tok jeg meg tid til å faktisk lese BsoD og der står det .....driver display reset .... Dette har jeg sett under folding@home også at driveren resetter seg selv om temp ikke er høy. Under klokking da temå går over 100C ser jeg den resette seg som en innebygget beskyttelse men nå skjer det hele tiden bare det er tung load. Driverproblem? Det er en beta driver. Skal teste nyeste sluppet driver nå, ville bare høre andres erfaringer. Lenke til kommentar
Blazer Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 prøv å innstaller 182.06 fra nvidia siden. den du bruker er egentlig ikke beta driver en gang. er egetnlig alfpa driver. Lenke til kommentar
War Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 La nå inn 182.20 trur jeg, den som var på skjermkort CDen. Ett kort OCCT 3t Ett kort Crysis 3t Det andre kortet OCCT 3t Det andre kortet Crysis 3t Begge kortene OCCT 3t Begge kortene Crysis 3t Da vet jeg iallefall at det var driveren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå