Cryz Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hallo.. nå har jeg begynt å spille css igjen på min stasjonære maskin.. men probleme er at jeg har en ping på rundt 150-170 hver gang jeg joiner en server som jeg spilte på før.. før hadde jeg en ping på 30-50. (blir så kicket av denne grunnen) noen som kan hjelpe mg? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 har du større fart på internettet ditt nå enn du hadde før? Eller så kan det være(lite sansynlelig) at du sitter langt unna routeren din og må bruke lang ledning... Lenke til kommentar
Cryz Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 har du større fart på internettet ditt nå enn du hadde før? Eller så kan det være(lite sansynlelig) at du sitter langt unna routeren din og må bruke lang ledning... nei.. har samme hastighet som før.. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 sorry, litt klønete formulert fra meg. Mente er det flere som bruker internettet? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Er serveren Norsk? Gå inn på www.speedtest.net så test linja de, får du en god MS (ping) der så er det sannsynligvis ikke noe galt med linja di. Har du over 100 i ping på alle servere du prøver? Er også en liten sannsynlighet for at du har virus om dette er noe som plutselig har kommet. Noe som knekker linja de litt, kan jo ta en virusscan også om det ikke ordner seg. Lenke til kommentar
Cryz Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2009 Er serveren Norsk? Gå inn på www.speedtest.net så test linja de, får du en god MS (ping) der så er det sannsynligvis ikke noe galt med linja di. Har du over 100 i ping på alle servere du prøver? Er også en liten sannsynlighet for at du har virus om dette er noe som plutselig har kommet. Noe som knekker linja de litt, kan jo ta en virusscan også om det ikke ordner seg. jeg får 80 i ping på speedtest.net det er deuten ikke flere enn før som bruker nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå