Jazz123 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Satt å spillte Call of Duty i går da plutselig skjermen frøs. Prøvde å ctr-alt-del uten at noe skjedde så restarte pcen. Etter at windows har loaded dukker det opp mange gule streker nedover hele skjermen, kan ikke åpne noen spill pga noe med directx, prøvde og avinstallere det og installere på nytt uten resultat, samt at jeg oppdaterte driverene til skjermkortet. Da jeg skrudde den på til morgenen i dag så kom den ikke lenger enn til etter window hadde loadet, da ble skjermen helt grå og alt ser ut til å fryse. Har prøvd å starte i "safe mode" uten at det forandret noe. Laptoppen min kjøpte jeg ny for ca 1 år tilbake og har ikke hatt noen problemer før dette. Skjermkortet mitt er Nvidia GeForce 8600M GS. Noen som vet hva dette problemet er og om det i hele tatt er skjermkortet? Lenke til kommentar
Splius Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Hadde noe liknende, bare med grønne vertikale streker. Har du laptop? Lenke til kommentar
comb-over Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Ligner på syntoma eg fikk då skjermkortet mitt daua. Eg ville ha tatt kontakt med butikken kor du kjøpte laptopen. En skal vel ha minimum 2års reklamsjonsrett. Trur garantien berre er 1år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå