Erlend85 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Når jeg spiller så blir det veldig varmt! Hele 101 grader ifølge RivaTuner! Har jeg noe å frykte? CPU holder seg på rundt 45 grader under spilling. Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg fikk redlight på 105C, noen kort dør på 112C, men samtidig skal de tåle 125C osv. Har du satt viften manuellt til 100% i rivatuner? Det ville jeg ha gjort når jeg skal spille. Om du ikke vil demontere kortet og leke med pasta kan jeg ikke anbefale noe annet en å sjekke kabinettkjølingen din. Det burde min være en vifte inn og en vifte ut i selve kabinettet. Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Har antec 182p, tror jeg det heter! Veldig stille med greie vifter! Noen ganger.. pussig.. men så fryser FPS min ned til 30... også slår jeg viftene på kabinnetet på fullt, og det tar kanskje 10 sek og da er fps opp i 100 igjen! Er det skjermkort eller CPU? Lenke til kommentar
War Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) Har du fan på 100% på selve kortet? Last ned OCCT så kan du stresse kortet ditt maks med fps og temp i vinduet og vil da se om det er noe galt. (GPU OCCT) Sett for eks custom 10m Hvilken driver har du? Det ser du også i rivatuner. Endret 20. februar 2009 av War Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 20. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2009 Lasta ned de nyeste fra Nvidia i går. Skal sjekke ut det du sier. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå