Nash Skrevet 20. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2009 Heisann, lurte på om hvor man kan kjøpe/bestille New York capser til rimelig pris. Snakker om en slik caps: Altså ikke brede gangster capser, men de smale og mørke. Takk for svar Lenke til kommentar
Mabel Skrevet 22. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Det er New York Yankees; baseball-laget i New York. Kelkoo Lenke til kommentar
cerice Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 OT, men jeg syns det er litt teit å gå rundt med Yankee-caps om man ikke er Yankee-fan. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 OT, men jeg syns det er litt teit å gå rundt med Yankee-caps om man ikke er Yankee-fan. Er forsovet enig, tipper det er mange som går rundt med slike baseball capser uten helt å vite hva det er. Men jeg syns det er kulere med sånn flexfit(strikk) i stede for den gamle metoden for å justere størrelsen. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Like teit som alle som har som kjøpt UCLA gensere fra bikbok. Men siden du tydeligvis er inn i amerikansk baseball, så anbefaler jeg Boston white sox som er mye kulere. http://images.google.no/images?q=boston%20...l=no&tab=wi Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Er mer inn i amerikansk football, men foretrekker baseball capsene Får se hva jeg går får tho, nesten alle har NY, så kanskje jeg prøver noe nytt Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 90% av de som bruker sånne brede caps aner ikke at det står for new york yankees. men jeg skal ikke snakke om at det blir feil å gå med, har selv en cowboys genser men ser ikke på amerikansk fotball, men gensern er ufattelig komfortabel Lenke til kommentar
Nash Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Hvis du leste førsteposten leter jeg etter de smale, ikke brede Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 vet vet, men måtte bare påpeke det. tok meg 2 sek på amazon: http://www.amazon.com/s/ref=nb_ss_gw_3_17?...w+york+yankees+ Lenke til kommentar
cerice Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Like teit som alle som har som kjøpt UCLA gensere fra bikbok. Men siden du tydeligvis er inn i amerikansk baseball, så anbefaler jeg Boston white sox som er mye kulere.http://images.google.no/images?q=boston%20...l=no&tab=wi Vet ikke om du snakket til meg eller trådstater, men kan påpeke at det ikke fins noe Boston White Sox... Det finnes derimot en Boston RED Sox, og en CHICAGO White Sox. Og jeg kommer aldri til å heie på noen av de. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Mente red sox. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Mente red sox. Haha. Jeg har fått med meg dette med at det plutselig har blitt veldig in å være Red Sox fan. Red Sox er i min mening det mest hyklerske laget i ligaen, og jeg kan love deg at det er det siste laget jeg kommer til å heie på. Blir Cubs-fan (og de suger), før jeg blir Red Sox-fan. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 De har alltid vært underdogs og det ble med det faktum at de vant world series i 2004 at folk skjønte at det laget var noe å være stolt over. Og igjen så klarte de å gjenta bragden i 2007. Men jeg er Boston fan pga bo/studie/jobbet der, dessverre så fikk jeg aldri med meg en kamp der av underlige grunner, ironisk nok at jeg bodde 10min fra stadion deres fenway park. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 24. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Tull og tøys. Red Sox var nok underdogs en gang men det er mange år siden nå og jeg syns det er så teit at de (og fansen) spiller sånn på at de liksom er underdogs når det overhodet ikke stemmer lenger. Men dette er veldig OT, så jeg setter en strek der. Ferdig . Lenke til kommentar
jocha Skrevet 9. april 2009 Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 www.topstreetwear.com har sånne, de frakter til norge. ikke så dyrt;) Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. april 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. april 2009 Har fått kjøpt det, men takk alikavell Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå