Cryz Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hehey^^ jeg bruker å game cos4 en del mn når jeg spiller.. både carreer og online lagger d litt når jeg svinger.. spillet lagger ikke, mn selve svingingen.. det hopper liksom litt så ålutseli har jeg snudd meg 180 grader ved å bare ta litt i med musa og litt for lite.. noen som har en løsning på problemet? kjører vista og har mer en nokk bra pc.. Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 hehey^^ jeg bruker å game cos4 en del mn når jeg spiller.. både carreer og online lagger d litt når jeg svinger.. spillet lagger ikke, mn selve svingingen.. det hopper liksom litt så ålutseli har jeg snudd meg 180 grader ved å bare ta litt i med musa og litt for lite.. noen som har en løsning på problemet? kjører vista og har mer en nokk bra pc.. kan hende du har veldig sensitiv mus..... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Sjekka at Musa og tastaturet er helt tilbkoblet PCen? Opplevd før at det er delay på musa og tastaturet om de ikke er helt satt i pga de får for lite strøm. Lenke til kommentar
Cryz Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Sjekka at Musa og tastaturet er helt tilbkoblet PCen? Opplevd før at det er delay på musa og tastaturet om de ikke er helt satt i pga de får for lite strøm. det som er casen er at d faktisk går for fort.. det hopper liksom.. musa og tastaturet er ordentlig i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå