bergetun Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Slartibartfast avataren din er "litt" for stor Lenke til kommentar
Slartibartfast Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 merket det.. slettet den.. trodde bildet ble tilpasset automatisk :-? Lenke til kommentar
Klette Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Kjørte akkuratt inn RH.. Må bare si !! Lekkert !! Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Linus bruker visstnok RedHat. Nope, Linus bruker SuSE, og det er det en grunn til MarcelSB Lenke til kommentar
mojne_tisra Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Linus bruker visstnok RedHat. Nope, Linus bruker SuSE, og det er det en grunn til MarcelSB Hvilken rolle spiller det hviken distro bruker Linus, da ? Han skriver jo bare kernel og den er lik for alle distro. Ellers driver han med programmering og da holder alle distroer like godt. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvilken rolle spiller det hviken distro bruker Linus, da ? Han skriver jo bare kernel og den er lik for alle distro. Ellers driver han med programmering og da holder alle distroer like godt. Du har rett, det spiller egentlig ingen rolle... Men rett skal være rett og Linus bruker faktisk SuSE, og ikke RedHat. På de andre sida så er jo Linus nokså erfaren, og det at han faktisk syns SuSE er best syns nå jeg er ganske kult da Det blir nok mer som et eksperttips... MarcelSB Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Selv liker jeg redhat best. Liker ikke redhat 8, syntes den virker rimlig treig (da snakker jeg om X). Er kanskje ikke redhat sin feil Får vel installere rh9 imorra eller.no Satser på at det er bedre enn 8. Selv syntes jeg 7.3 har vært den beste hittil. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 ... På de andre sida så er jo Linus nokså erfaren, og det at han faktisk syns SuSE er best syns nå jeg er ganske kult da Det blir nok mer som et eksperttips... Alan Cox bruker vel Redhat... Og så har han guru-skjegg, det har ikke Linus... Ergo: Redhat ruler (mest) Lenke til kommentar
naken Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Man trenger ikke ha noen til å peke ut feilene ved Red Hat.. det holder med å la Red Hat fansen drite ut seg selv artig tråd Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Alan Cox bruker vel Redhat... Og så har han guru-skjegg, det har ikke Linus... Ergo: Redhat ruler (mest) Det overrasker meg at mr "Kode er poesi" bruker RH... MarcelSB Lenke til kommentar
whoi Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Alan Cox bruker vel Redhat... Og så har han guru-skjegg, det har ikke Linus... Ergo: Redhat ruler (mest) Det overrasker meg at mr "Kode er poesi" bruker RH... MarcelSB Med tanke på at Alan Cox jobber for RH, så er det kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Alan Cox bruker vel Redhat... Og så har han guru-skjegg, det har ikke Linus... Ergo: Redhat ruler (mest) Det overrasker meg at mr "Kode er poesi" bruker RH... MarcelSB Med tanke på at Alan Cox jobber for RH, så er det kanskje ikke så rart. De må jo ha noen til å fixe alle bug'sa.. Neida... RH er en kjempedistro det, men det er for det meste smak og behag... Lenke til kommentar
Zteff Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det første jeg prøvde var radhat, og ble litt skuffet. Men det var mangel på erfaringer. Tror ikke jeg kommer til å teste andre distr. Testet mandrake 9, men ble litt skuffet. Go RedHat! :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå