Mafo Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Styret i Nordisk Mobiltelefon har i dag begjært seg selv konkurs. Les mer Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Bindingstiden min løper ut hvert øyeblikk, og da skulle jeg si opp. ICE-boksen ligger i en eske i skapet, måtte ta telenor ADSL for å ha nett som virker. Mobilt bredbånd liksom.. ICE er den største svindelen jeg har vært borti. Dekningskartet er en stor løgn. Lenke til kommentar
CybahDuckx3 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette gledet meg stort Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Jeg har bare gode erfaringer med ICE, bortsett fra noe kapasitetsproblemer på ettermiddagen. Tilbudet de har i distriktene er unikt så det ville vært synd om de forsvant helt. Jeg tror det vil videreføres med nye eiere, muligens med økte priser. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette har ligget i kortene i snart èt år. Er for tøft marked når andre operatører har monopol på mobilt-bredbånd. Noe av skylden kan også være at ikke har markedført seg godt nok, pluss at dem ikke har noen slags punkter som f.eks Tele2 og de andre operatørene har. Kunde massen finnes enda i vanlig butikk, noe som ikke Ice.net satset på, dessverre. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Dette gledet meg stort Hvorfor det? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Crap, vi bruker ICE i båten Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 (endret) hadde dem fått på plass "feltradioen" så hadde det kanskje blitt en suksess. men dem fleste som bruker internet på farten har vel bedriftavtale med telenor eller netcom. og resten wifi-hopper mellom kafeer og biblioteker... Endret 20. februar 2009 av hobgoblin Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. februar 2009 Del Skrevet 20. februar 2009 Access Industries overtar ice.net norske virksomhet Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Aldri hørt om Ice.net uansett, så Lenke til kommentar
stormx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skjønner meg ikke på all hate-postene mot ICE, det fungerer da utmerket! Til og med midt ute i ingensteder i danmark, og halvveis ute i skagerak (inne på Colorline) har jeg brukt det uten problemer! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hmm.. her i Øst Finnmark så er det slik at 3 linker skal dekke hele området. Selv med dette mobile systemet fastmontert med ekstern retningsbestemt antenne midt inne i såkalt grønn sone er det bare en plage å bruke. Noe av problemet er nok at det ikke er så flatt som på havet eller i Dk. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 alternativt så er det ørten brukere som har slengt seg på, og dermed drukner sonene i trafikk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg